Escapelle

Amalia Amalia in 21 Mar 2015 8:22 Categorie Contraceptie

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Pe 26 februarie am avut un contact se*ual neprotejat. Am baut Escapelle in 2 ore si mi-a venit ciclul pe 1 martie( desi am un ciclu neregulat cam pe 4 trebuia sa imi vina, daca nu exista aceasta problema) . Acesta a fost in prima zi ca niste cheaguri maronii dupa in urmatoarele 2 zile a fost abundent si s.a sfarsit tot prin cheaguri maronii.In prima zi am avut o durere de cap si de burta dupa luarea pastilei insa pana pe 20 martie nu am mai avut niciun simptom. De pe 20 ,mameloanele imi sunt putin umflate si sanii ma dor . Sa fie de la efectele adverse ale pastilei sau sa fie vorba de o sarcina??? astept raspunsurile dvs. Multumesc!!!

13 răspunsuri

- 21 Mar 2015 13:31

Buna ziua,
Medicatia contraceptiva de urgenta determina dezechilibre hormonale manifestate clinic prin simptome precum sangerari vaginale (spotting) sau prezenta unei senzatii de tensiune la nivelul sanilor. Acest medicament daca este administrat corect de obicei are o eficienta destul de mare in a preveni o sarcina nedorita.

- 21 Mar 2015 14:04

Va multumesc mult! As mai avea o intrebare,chiar si dupa 3 saptamani pot aparea aceste reactii de la pastila (ma refer ca mameloanele imi sunt putin umflate si sanii ma dor) ? asta ma ingrijoreaza cel mai mult. :( multumesc

- 21 Mar 2015 21:14

Da, pentru ca aceasta medicatie contine hormoni care pot da peste cap organismul.

- 24 Mar 2015 8:30

Buna ziua din nou! Am iar o problema!  De 3 zile cam asa am constipatie.E posibil din cazua pilulei Escapelle?citeam un  articol in care spune ca si pers insarcinate se confrunta cu asa ceva in primul trimestru de sarcina si voiam sa stiu, e vorba de sarcina si in cazul meu?! Am si dureri minore de spate,pe 3 aprilie ar trebui sa imi vina menstruatia insa mai sunt si persoane care spun ca lor le-a intarziat mai mult de o saptamana.As vrea sa stiu de la dvs motivul constipatiei si la ce sa ma astept in privinta ciclului ,ce ar fi bine sa fac!? Va multumesc :( 

- 24 Mar 2015 16:06

Nu orice simptom este acum sugestiv pentru o sarcina, doar pentru simplu fapt ca ati avut un contact sexual neprotejat. Avand in vedere ca a trecut o luna de atunci in momentul de fata puteti efectua un test de sarcina.

- 24 Mar 2015 16:17

Credeam ca inainte de a veni menstruatia poate influienta rezultatul! Va multmesc tare mult!

- 2 Apr 2015 13:27

Buna ziua! doamna doctor, mi-a veni menstriatia duminica seara pe 29 si mi.a trecut in 3 zile. A fost abundenta si mi-a venit inainte de data la care trebia. Daca mi-a venit menstruatia asta este exclusa sarcina cu siguranta? mameloanele inca imi sunt la fel dar in rest nu am niciun simptom.E inca normal lucru asta? Ar trebui sa imi fac griji la urmatoarea menstruatie daca mi.ar intarzia? si voiam sa va mai intreb,trebuie facut vreun consult medical in privinta hormonilor din corp din cauza pastilei? Va rog sa imi raspundeti la intrebari ca aa nu mai am nici o ingrijorare. Va multumesc tare mult! :)

- 2 Apr 2015 13:30

trebuia* ...ca sa*. Imi cer scuze pt greseli :)

- 2 Apr 2015 20:47

Buna ziua,
Avand in vedere ati avut deja 2 menstruatii atunci este exclusa prezenta unei sarcini. Pentru siguranta puteti efectua si un test de sarcina, dar mai mult ca sigur va fi negativ.
Dezechilibru hormonal provocat de acest medicament se va regla in aproximativ 3-6 luni de la administrare. Din aceasta cauza nu este indicat ca acest tip de contraceptie sa se foloseaca mai des de 6 luni.

- 2 Apr 2015 21:59

Doamna doctor,va multumesc mult pentru raspunsuri si pentru rabdarea la atat de multe intrebari puse de mine! O seara buna! :)

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde