Dureri de oase

Mihaela Dita in 9 Dec 2014 12:43 Categorie Diverse

Buna ziua,

Ma numesc Mihaela Dita, in urma cu doua luni am terminat un tratament pe baza de cortizon NEOTIGASON si MEDROL, tratament facut timp de zece luni pt un lichen plan bucal eroziv. De cand am terminat tratamentul am dureri in tot corpul de picioare, maini, coloana. Intrebarea mea este daca aceste simtome sunt in urma tratamentului si cam cand ar trebui sa dispara. Mentionez ca am fost la med reumatolog , am facut o serie de analize si au iesit bine.

Va multumesc anticipat,
Mihaela Dita

1 răspuns

- 9 Dec 2014 23:01

Buna ziua
Printre efectele adverse ale preparatului Neotigason se numara durerile musculare si articulare. Avand in vedere ca investigatiile reumatologice au fost in limitele normale, atunci ar fi indicat un tratament simptomatic cu antiinflamatorii ( Arcoxia, Vimovo, Movalis, Ketonal). Va recomand sa consultati si medicul care va supravegheaza tratamentul cu Neotigason si Medrol.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde