Vreau sa slabesc

adrian blanaru in 30 Aug 2015 16:36 Categorie Obezitatea

Buna ziua ! Sunt barbat,am 48 de ani,189 de cm si o greutate de 130 kg.Acum 4 ani in urma au inceput sa apara o serie de probleme majore in viata mea.De 3 ani si 8 luni m-am lasat de tutun si alcool.Cafea nu mai beau de 25 de ani ( am probleme cu inima ).Am incercat fel de fel de diete ( mai ieftine pentru ca sunt somer ) ,in urma carora am slabit maxim 3 kg.In timp am pus inapoi.Nu mananc paine ( decat cateva felii pe zi de paine integrala ),am renuntat la bauturi carbogazoase,la dulciuri,am incercat diferite procedee de slabire.Mananc putin intr-o zi si numai cate un fel de mancare,evitand carnea de porc ( am guta ) si tot ce e gras.Asimilez si o cana cu apa.Sunt disperat si nu stiu ce sa mai fac ! Daca puteti sa ma sfatuiti,va rog frumos ! Va multumesc !

2 răspunsuri

- 1 Sep 2015 11:14

  
Sunteți un un om puternic dacă ați reușit sa renunțați la alcool și tutun !
E foarte greu și putin reușesc. E cu atât mai remarcabil cu cit aceste schimbări au fost făcute  într - o perioada dificila de viata .
Cum ați reușit ? Ce va motivat atât de puternic ?
Acum doriți sa abordați problema greutăți, mai ales ca aveți probleme cardiace și guta .
Rezultatele au fost  frustrante cu toate ca ați ținut mai multe tipuri de diete .  
Daca vorbim de diete , aproape zilnic apare una noua , infailibila , succes garantat etc.
Varianta clasica ar fi sa mergeți acum la nutritionist . Sa începeți o dieta personalizata în funcție de bolile dv și sa dați mai multe detalii despre ce faceți în prezent . 
Un alt mod de abordare , mai putin spectaculos ar fi : fără diete !
Motivul : rezultatele sunt temporare și sunt urmate de o revenire la greutatea inițiala  + alte kg .
Metoda care și in practica mea a dat rezultate , e schimbarea stilului de viata .
Eh , din păcate e greu de tot , deoarece vorbim de schimbări pentru toată viata , nu numai pentru o perioada de timp . Exact cum ați făcut la fumat și alcool .
Un prim pas e simplu : sa țineți o agenda alimentara a tot ceea ce faceți în prezent , fără sa încercați sa faceți nici o modificare în obiceiurile dv  !
Notați tot ceea ce mâncați și beți ,  ce ? cit ?  , ora , o rubrica aparte ar fi starea emoționala din momentul mesei .
Acesta e un lucru important . Nu de puține ori  mâncam pe foame emoțională .  Ne simțim prost din "X"  motive , mâncam , ne simțim un pic mai bine .
O alta rubrica ar fi,  dacă faceti miscare , si aici ar fi de consemnat  durata , intensitate etc.  . Agenda o țineți câteva săptămâni . Astfel o sa aveți o imagine obiectiva si exacta a ceea ce faceti in  prezent  .
Ar fi un "start " cit mai exact .   
" Înarmat " cu aceasta agenda va puteti duce la un nutritionst unde veti primi sfaturi , care sa le " negociați " , " asta pot , asta nu pot , asta încerc ... "
Alegerea va aparține . faceti cum  credeti ca va merge mai bine in cazul dv.
Astept vesti si mult succes ! 

- 1 Sep 2015 13:42

Va multumesc pentru sfat ! O sa-l urmez si va voi tine la curent. O zi buna !

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde