Usturime scalp dupa ce m-am spalat cu gaz lampant

Rebeca in 16 Oct 2014 16:23 Categorie Diverse

Buna ziua ! Am 16 ani, iar medicul de la scoala mi-a spus azi, sa ma dau cu gaz lampant pe par, deoarece imi cadea.. (din cate stiu este normal sa cada cateva fire) Dupa , am mers acasa, am cumparat si m-am dat cu gaz, dar am uitat ca trebuie sa dau cu vata...am dat cu mana din sticla ...si cred ca am pus prea mult...apoi m-am clatit , dupa care m-am dat cu sampon , iar acum la sfarsit ma ustura , simt ca imi i-a "foc pielea scalpului"  :( ce sa fac? stiu ca am facut o prostie ..:( Va multumesc pentru sfat !

1 răspuns

- 16 Oct 2014 21:55

Buna ziua,
Gazul lampant nu trebuie lasat in par mai mult de o ora. In momentul de fata este posibil ca respectivul gaz sa determine aparitia unei eczeme (iritatii) la nivelul scalpului. Ar fi indicat sa consulti un medic dermatolog pentru un consult si tratamentul corespunzator atat al iritatiei de la gaz cat si al caderii parului.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde