Sfaturi medicamente pentru ingrasare

gina1244 in 8 Mar 2015 10:28 Categorie Diverse

Buna ziua, am 39 de ani si am o mica problema as vrea sa mai pun ceva kg in plus deoarece la varsta mea am 55kg ce vitamine/pastile imi recomandati?
Am incercat sa iau supradin din spusele prietenilor,spunand ca acestea ma ajuta la ingrasare dar fara efect

1 răspuns

- 8 Mar 2015 23:09

Buna seara,
Va recomand ca in primul rand sa va adresati unui medic endocrinolog pentru niste dozari hormonale, in principal care investigheaza functia tiroidiana (TSH, fT5, T3) pentru a stabili daca exista un dezechilibru hormonal care determina daca subponderea este determinata de o hiperfunctie tiroidiana.
Dupa consultul endocrinologic daca totul este in regula atunci puteti sa va adresati unui medic nutritionist care va poate alcatui un regim alimentar personalizat pentru a va ingrasa.

Va recomand sa nu incercati o dieta bazata de carbohidrati, mancare fast-food sau alt gen de mancare nesanatoasa pentru a reusi sa luati in greutate. Trebuie ca aceasta crestere ponderala sa se produca intr-un mod sanatos.

In principiu eu va recomand ca dimineata sa consumati un mic dejun consistent baza pe cereale (ex cele de la Sanovita – grau, orz, ovaz, secara + fructe confiate sau diverse alune) sau omleta cu sunca si cascaval si legume, oua fierte tari si iaurt cu fructe. Branzeturile gen branza brie, cu mucegai au un continut crescut de grasimi si determina o crestere in greutate
Intre mese profitaţi de produsele uşor de ronţăit dar in acelasi timp sanatoase si bogate in calorii precum: stafidele, alunele, nuci, caju, migdale (prajite sau neprajite in functie de preferinte), smochinele, măslinele, prunele, caisele uscate, seminţele, curmale, merisoare confiate.
Intre mese mai puteti bea sucuri de fructe (obligatoriu cu banane – sunt bogate in calorii, o banana are aproximativ 200-300 kcal).
La pranz supe, ciorbe, tot felul de mancaruri gatite important e sa contina si carne. Puteti adauga la mancare smantana, unt din belsug.
Evitaţi să beţi apă în timpul mesei. Acest obicei dă senzaţia de saţietate încă de la primele guri de mâncare. Astfel, dacă vreţi să vă îngrăşaţi este indicat să păstraţi loc în stomac pentru alimentele care au o densitate calorică mare.
Piureul de cartofi cu lapte, unt si smantana este foarte bogat caloric. Beti shake-uri sanatoase realizate cu lapte integral si suc de fructe proaspat sau congelat in care presarati seminte de in macinate. Shake-ul de lapte cu banane este delicios si va poate ajuta in regimul de ingrasare in mod sanatos.
Faceţi un obicei din a bea un pahar de vin în fiecare zi, pentru că această băutură stimulează apetitul şi favorizează acumularea caloriilor în depozite de grăsimi. În plus, alcoolul are un conţinut energetic superior glucidelor şi proteinelor.
Important este ca mancarea sa fie distribuita pe tot parcursul zilei si propiu-zis la interval de o ora doua sa mai mancati ceva.
Consumati din belsug fructe deoarece au un continut ridicat de zahar si la fel pot contribui la ingrasare. Alegeti fructele bogate in vitamina C gen portocale, lamai, grepfruit, catina – deoarece stimuleaza foarte mult pofta de mancare.
Mergeti la sala de sport si cereti ajutorul unui antrenor pentru body building. Cresterea in greutate se poate realiza si prin tonifierea si cresterea masei musculare.
De obicei vitaminele ( Vitamax, Supradin, Mini Martieni, Brontisori, Pikovit, Centrum) cresc pofta de mancare si in special vitamina C, mai exista siropuri care pot stimula pofta de mancare - Ingerasul creste pofta de mancare.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde