Efecte secundare Medrol in insuficienta renala cronica

Floricica in 27 Aug 2014 11:25 Categorie Boli renale

Buna ziua,
Sotul meu sufera de IRC. De o luna ia, pe langa alte medicamente ( printre care Imuran), Medrol. De aprox. o saptamana se simte extrem de rau, a slabit 15 kg. in 2 saptamani, nu doarme, e extrem extrem de slabit. Medicul lui a decis eliminarea medicamentului prin scaderea dozei cu 4 mg. pe saptamana. Doza lui actuala este de 64 mg. pe saptamana. Chiar nu se poate scadea mai repede doza? Nu stiu cum va suporta aprox. 4 luni.
Mentionez ca tratamentul este in orb, cauza insuficientei renale nu a fost determinata, intrucat nu i s-a facut punctie.
Va multumesc pentru raspuns.

1 răspuns

- 27 Aug 2014 12:11

Buna ziua,
Tratamentul pe baza de corticosteroizi este foarte important in insuficienta renala si trebuie respectat intocmai cum v-a spus doctorul altfel poate sa apara un fel de "sevraj" daca intrerupeti brusc tratamentul sau nu respectati dozele.
Avand in vedere evolutia nefavorabila sub tratament atunci ar fi indicat sa va adresati medicului pentru un control si in vederea reevaluarii tratamentului.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde