Sangerare intermenstruala

nicoletab in 28 Dec 2014 18:39 Categorie Ciclu menstrual

Am sindrom de ovar polichistic si iau tratament cu bellara si androcur (25 mg 10 zile pe luna) de aproximativ opt luni. Luna aceasta am intrerupt androcur si am uitat sa iau o pastila bellara. La o saptamana dupa ce am inceput blisterul a aparut o sangerare asemanatoare menstruatiei desi mai putin abundenta. Avand in vedere ca urmeaza sarbatorile nu am reusit sa fac o programare la medic decat peste o saptamana jumate si as dori sa stiu daca este ok sa astept pana atunci si sa iau in continuare tratamentul, sau daca ar trebui sa-l opresc. Va multumesc.

1 răspuns

- 28 Dec 2014 22:51

Medicamentul Androcur l-ati intrerupt la recomandarea medicului? De obicei acest tratament nu se intrerupe brusc, ci se se scad progresiv dozele.
Preparatul Belara reprezinta un contraceptiv oral, iar atunci cand ati uitat sa luati o pastila de Belara a aparut o sangerare prematura. Sangerarile neregulate au aparut din cauza administrarii pilulei la ore diferite. Continuati administrarea pilulelor anticonceptionale pentru a reduce sangerarea.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde