sangerare inainte de ciclu

hale_04_24 in 8 Sep 2014 15:55 Categorie Ciclu menstrual

Buna ziua.

iau anticonceptionale logest si dupa 21 de zile trebe sa fac 7 zile pauza.iar dupa 2 zile dupa ce am terminat de luat sangerez ca la ciclu.este normal?trebe sa iau medicamentu iar sau numa dupa 7 zile?va multumesc!

3 răspunsuri

- 8 Sep 2014 18:34

Buna ziua,
De cat timp luati anticonceptionale?
Sangerarea a aparut la 2 zile dupa ce ati termiant folia sau cu 2 zile inainte de a termina folia?
S-a intamplat sa uitati sa luati o pastila din folie?

- 8 Sep 2014 20:22

Buna 
Ii prima luna cand iau anticonceptionale.
Sangerarea a aparut du 2 zle dupa ce am terminat folia.Nu s-a intamplat sa nu iau toate le-am luat cum o trebuit.Dar nu stiu trebe sa le iau iar sau numa dupa 7 zile de pauza?

- 8 Sep 2014 21:37

Buna seara,
Este absolut normal sa apara menstruatia dupa ce terminati o folie de 21 de pastile. In perioada de 7 zile in care nu luati anticonceptionale atunci trebuie sa va vina menstruatia. Dupa ce trec aceste 7 zile incepeti o noua folie de anticonceptionale indiferent daca s-a terminat sau nu menstruatia.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde