probleme cu menstruatia dupa o intrerupere de sarcina

alinadoi in 29 Sep 2015 12:39 Categorie Ciclu menstrual

Buna ziua... problema mea e putin mai complicata... pe 25 august am facut un avort prin medicatie, ultimul ciclu l-am avut pe 13 iulie. Ieri (25 sept.)am intretinut relatii se*uale cu prezervativ,partenerul nu a eja**lat in mine dar dupa ce l.a dat jos a vazut ca era spart...azi dimineata (la aproximativ 8 ore de la accident) am luat postinor. Intrebarea mea ar fi daca e posibil sa raman insarcinata? Si cand ar trebui sa imi vina menstruatia...va multumesc!!

3 răspunsuri

- 29 Sep 2015 13:31

1. faptul ca actul sexual nu s -a "finalizat " intravaginal , din pacate nu e un factor care sa indeparteze posibilitatea unei sarcini nedorite , deorece pe uretra masculina poate fi lichid preseminal care contine spermatozoizi si fecundarea poate avea loc .
2. Faptul ca ati luat postinor in primele 24 h , poate preintimpina o sarcina ( nu creaza conditii favorabile nidari ovulului , prin hormonul pe care il contine ) , in doua /trei zile va puteti astepta la o sangerare . In rest uitati - va pe prospect ptr. contraindicatii , reactii adverse ( in cazul in care nu ati mai folosit postinor) . 
3. Nu am inteles prin ce medicatie ati avut avort  pe 25.08. ? ( banuiesc ca sarcina a fost confirmata de ginecolog ) 
4. ati contactat medicul ginecolog , care v -a recomandat medicatia ptr. avort pe 25.08. ? 

- 1 Oct 2015 21:34

Medicamentul a fost Mifepriston... luat sub supravegherea medicului... bineinteles ca dupa un control si o ecografie. Dupa doua sapt am mai facut o ecografie care a confirmat ca nu mai exista sac gestational.
Eu as dori sa stiu cand ar putea sa imi vina ciclul tinand cont de medicatia pe care am luat-o in ultimul timp. Acele sangerari dupa Postinor le-am avut deja.

- 1 Oct 2015 22:25

Cred ca raspunsul il are ginecologul sub a carui supraveghere ati fost .
Eu am fw cazul dv unei ginecoloage care din pacate nu mi - a raspuns pana acuma , si ca sa fiu realist nici nu sper sa mai primesc raspuns.
 

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde