poate ramane insarcinata?

seba in 23 Noi 2014 23:31 Categorie Viata sexuala

Buna seara . Am facut se* cu prietena acum 2 saptamani am avut protectie dar aceasta s-a rupt. Dupa am terminat am observat ca protectia era rupta. Am fost la farmacie si a luat o pastila contraceptiva escapel la 30 de minute dupa actul se*ual. Primele 2 3 zile nu a aparut nic-un efect advers iar dupa a aparut o sangerare . Am citit prospectul iar asta era unul din efectele adverse . Iar la o saptamana dupa trebuia sa vina menstruatia iar aceasta nu a venit . Pe 20 trebuia sa vina menstruatia iar acum suntem in 22 menstruatia nu a venit iar sangerarea nu a incetat . E posibil sa se ramana insarcinata ? Sau sa fie ceva grav pentru ea?

1 răspuns

- 24 Noi 2014 9:49

Buna ziua,
In principiu medicatia de urgenta a fost administrata corect si ar fi trebuit sa previna o sarcina nedorita. Este posibil ca acest medicament sa fi determinat o dereglare hormonala si din acest motiv sa intarzie menstruatia. In cazul in care menstruatia intarzie mai multe de o saptamana atunci efectuati un test de sarcina.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde