Alergie

tanutza in 19 Mar 2016 20:12 Categorie Alergii

Pentru ca au iesit analize de colesterol mari si trigliceride la fel sotul meu a primit de la medicul cardiolog sa ia SORTIS dupa o luna a aparut pe el o urticarie si mancarime.medicul de familie i-a dat sa ia un antihistaminic XyZAL si unguent LOCOIDdupa 10 zile sau mai estompat dar nu a trecut de tot si nici mancarimile,am vrut sa ne ducem la dermatoog ca nu avem alergolog in oras(Busteni) dar a zis sa mai incerce si cu BORENAR,maine se fac 5 zile si nu sau terminat simptomele mai sunt si putine bubulite.E posibil sa dureze o luna si mai bine pana dispare chiar daca a oprit administrarea medicamentului?Ce ne sfatuiti ?Nu credem sa fie de la altceva pentru ca ne-am hranit la fel ca intodeauna nimic nou. Ba mai mult am redus drastic sarea si grasimile.Oua avem de la gainile noastre ,carne am luat de la cineva de incredere, curcan.Oare de la ce sa fie?

1 răspuns

- 20 Mar 2016 13:52

Buna ziua ,
Alergia la sortis ( atorvastatina ) e citata in prospect dar apare rar.
Ea inceteaza o data cu eliminarea medicamentului din corp . timpul de injumatatire e de 14 ore ,  iar a metabolitilor activi de aproximativ 20 ore .
Discutati cu medicul dermatolog toate acestea . Tratamentul dat e bun .

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde