Palpitatii, frisoane, febra de la oboseala

robert2315 in 6 Mar 2015 12:32 Categorie Sanatatea copilului

Buna ziua, acum o luna aproape am ajuns la spital pentru ca am avut palpitatii mari,frisoane si putina freba in special prin jurul capului simteam niste calduri puternice. In accea seara pana a ajuns ambulanta eu deja incepusem sa ma mai calmez frisoanele sau mai oprit la fel si palpitatiile,cred ca am avut si un atac de panica mi-au spus doctorul ceva de genu dar am si uitat, cand am ajuns la spital mi sa facut EKG o injectie si am luat niste pastile si m-am calmat complet apoi m-am dus acasa.

Vine a doua zi, seara la fel palpitati mari, frisoane aceleasi simptome ca si in ziua precedenta,sun un prieten sa ma duca la spital, dupa ce ajung de aceasta data doctorita care era de garda mi-a dat un tratament si mi-a spus ca simptomele erau de la oboseala,stres,prea mult calculator si faptul ca in ultimul timp beam cate 2 nesuri pe zi si neglijam mesele zilnice. Incep tratamentul totul bine pana trece 2 zile,seara au inceput sa ma ia iar palpitaiile, frisoanele,etc de data asta mai usor, in fine am luat 2 pastile care mi-au fost prescrise de doctor( dicarbocalm si aspacardin) o frectie cu carmol si m-am calmat. Dupa o saptamana in care tot mai aveam mici palpitatii si stari de oboseala incepeam sa ma simt mai bine, trece inca 2 zile si am simtit iara mici palpitati si frisoane seara cand adormisem, au trecut repede si am adormit. Dupa inca o saptamana iar am simtit mici tulburari la inima si simteam o stare "tremureala" foarte mica.

Cea ce vreau sa spun este ca dupa tratament care nu l-am luat pe tot pentru ca am inceput sa ma simt bine si mi sa spus ca la varsta mea(17 ani,nu e prea bine sa ma invat cu dicarbocalm) aceste tulburari apar tot mai rar pe zi ce trece si vreau sa stiu daca e in regula ce se intampla sau daca nu, ce masuri sa iau? sa imi fac griji?

P.S: Am renuntat la nesuri si am inceput sa fiu mai grijuliu cu mesele zilnice am mai redus si statul pe calculator. Nu fumez si nu am consumat niciodata etnobotanice spun asta pentru ca asta ma intrebat si doctorul daca fumez sau daca ma droghez.

3 răspunsuri

- 6 Mar 2015 22:16

Buna ziua,
Dicarbocalm este un medicament antiacid care se administreaza in afectiunile stomacului. Daca va referiti la Distonocalm, atunci este cu totul altceva. Ar fi trebuit sa urmati recomandarile medicului si nu ce vi s-a spus de persoane care nu au pregatire medicala. Daca va schimbati stilul de viata, renunatati la bauturile carbogazoase pe baza cofeina, ness si cafea si incepeti sa mancati sanatos atunci veti vedea o ameliorare in starea de sanatate. Pentru a preveni aceste crize puteti sa luati suplimente pe baza de Magneziu si vitamina B6 + preparate pe baza de plante pentru relaxare precum Bien Plus, Sedivitax, Nervocalmin.

- 8 Mar 2015 9:52

Distonocalm luam defapt a fost greseala mea, va multumesc pentru raspuns si deci in fond nu am de ce sa imi fac griji atata timp cat o sa imi schimb stilul de viata?

- 8 Mar 2015 9:59

Nu aveti motive de ingrijorare atat timp cat urmati recomandarile medicilor. Cel mai probabil simptomele pe care le-ati prezentat se datoreaza suprasolicitarii organismului cu ness, statul in fata calculatorului si un stil de viata haotic. Aveti foarte mare grija deorece au murit oameni din cauza ca au stat o perioada indelungata in fata calculatorului ( 24 - 72 h non-stop), fara mancare si doar consumand cafea.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde