menstruatie peste anticonceptionale

Gina Alecu in 24 Sep 2014 19:50 Categorie Contraceptie

Buna ziua. Am o nelamurire, in 23 august am facut un avort medicamentos si la controlul din 10 septembrie am inceput un blister de yasmin la recomandarea medicului, dar in 23 sept, adica ieri mi-a venit menstruatia peste anticonceptionale. Nu stiu cum sa procedez acum cu ele, sa termin blisterul sau sa ma opresc? si cum ramane cu pauza? cum sa continui cu ele? renunt pana la urmatoarea menstruatie si incep normal din prima zi?

3 răspunsuri

- 24 Sep 2014 23:35

Buna ziua,
Ce culoare are sangele pierdut? Este rosu deschis la culoare sau inchis?

- 24 Sep 2014 23:44

Este menstruatie normala, venita la o luna dupa avort. Probabil trebuia sa incep anticonceptionalele in prima zi a menstruatiei, dar le am inceput mai devreme si nu stiu cum sa procedez acum.

- 24 Sep 2014 23:54

Cel mai bine ar fi sa mergeti la medicul ginecolog pentru un control. Poate fi din cauza faptului ca nu le-ati luat corect sau inca nu s-a obisnuit organismul cu ele sau dozele de hormoni din anticonceptionale nu sunt potrivite.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde