Menstruatie dupa Postinor 2

Ale21 in 4 Sep 2014 21:01 Categorie Contraceptie

Buna seara! In data de 29.08 am avut un contact se*ual neprotejat,insa fara eja**lare in interior,totul fiind si de o relativa scurta durata.Pe 30 am luat prima pilula de postinor 2,pentru a nu-mi asuma si mai multe riscuri,iar peste 12h,cea de a doua pilula.Pe data de 08.09 ar trebui sa-mi vina menstruatia si incep sa am simptome caracteristice,insa nu am avut inca nicio sangerare anormala de la postinor.Este posibil sa nu o am,insa sa-mi si intarzie mentruatia?Mai am motive de ingrijorare exceptand o eventuala dereglare hormanala?

1 răspuns

- 5 Sep 2014 0:42

Buna seara,
Contraceptie de urgenta a fost administrata corect, deci in principiu o eventuala sarcina a fost prevenita. Nu este obligatoriu sa apara sangerarea dupa administrarea de postinor. Se poate vorbi de o dereglarea hormonala abia in momentul in care intarzie menstruatia o perioada mai lunga de timp. Deocamdata trebuie sa asteptati venirea menstruatiei, iar daca aceasta intarzie mai mult de o saptamana atunci efectuati un test de sarcina.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde