menstruatie anormala

Popa Ramona in 10 Apr 2015 20:51 Categorie Boli genitale feminine

Buna ziua! Urmez de 4 luni un tratament cu dufaston in urma unor analize la endocrinolog. Acum o luna am avut contact se*ual neprotejat (tin sa precizez ca eja**larea a avut loc in afara,deloc in vag**) iar menstruatia mi,a intarziat destul de mult. Au aparut intr-un final ceva scurgeri maronii,care mi-au dat de inteles ca urmeaza menstruatia. Dupa doua zile am avut dureri mari si am simtit cum iese ceva din vag**,intr-adevar era ceva ca un saculet destul de mare care se rupea greu(nu era cheag de sange). Dupa aceasta nu am mai avut deloc dureri dar am mai avut sangerari o zi,doua. Am fost la medicul ginecolog sa vad daca e o eventuala sarcina. Am facut ecografie care a iesit normala si doua teste care au fost negative. Am urmat in continuare tratamentul cu dufaston iar luna aceasta au inceput sangerarile menstruatiei mult mai devreme si cu sangerari la fel de usoare ca luna trecuta. Am o menstruatie neregulata dar e prima data cand imi vine mai devreme de termen. Acum nu stiu ce ar putea fi anormal.. sa fie totusi vorba de sarcina? Sau tratamentul sa fie cauza?

1 răspuns

- 10 Apr 2015 21:18

Buna ziua,
Este posibil ca luna trecuta sa se fi produs un avort spontan, iar respectivul saculet sa fi fost sacul embrionar care s-a  desprins de la nivelul uterului si s-a eliminat. Cel mai probabil menstruatia a inceput sa se regleze incepand din aceasta luna cu ajutorul tratamentului cu Duphaston.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde