lipsa ciclului menstrual

anablandianaana in 17 Mar 2015 17:18 Categorie Ciclu menstrual

Buna ziua
Pe data de 10 februarie am inceput un tratament cu antibiotic deoarece aveam pneumonie..Pe data de 15 l am terminat si am inceput un alt tratament de 7 zile cu antibiotic deoarece infectia Inca exista..ciclul menstrual trebuia sa imi vina pe 30..si nu mi-a venit nici acum.
Poate fi o dereglare de la antibiotic?

Am racit si la ovare in acea perioada..

6 răspunsuri

- 17 Mar 2015 21:06

Buna ziua,
Tratamentul cu antibiotice si prezenta unei infectii in organism constituie un stres si poate determina un usor dezechilibru hormonal care sa intarzie menstruatia. Asta in conditiile in care este exclusa posibilitatea de a fi insarcinata.

- 17 Mar 2015 21:16

Am facut testul beta hcg si a iesit negativ..

- 18 Mar 2015 11:05

Ok, atunci inseamna ca e un dezechilibru hormonal tranzitor din cauza infectiei si a tratamentului medicamentos. Daca menstruatia intarzie mai mult de o luna atunci consultati un medic ginecolog, eventual si un medic endocrinolog pentru mai multe investigatii.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde