Itarzierea menstruatiei

MariaE in 27 Iun 2014 0:57 Categorie Ciclu menstrual

Buna seara!In urma cu aproximativ o saptamana am avut un fel de candidoza si am tratat-o cu o pastila care nu mai stiu exact cum se numeste si cu o crema care o foloseam in iterior ..Problema este ca mi-a intarziat menstruatia..luna trecuta mi-a venit pe 22 iar dupa calculele mele acum trebuie sa vina pe 19..Tin sa mentionez ca lunile trecute imi venea regulat la interval daca nu ma insel de 28 de zile.Uttimul contact se*ual a fost protejat .Este posibila intarzierea menstruatiei de la aceasta afectiune care am avut-o ?

2 răspunsuri

- 27 Iun 2014 8:41

Nu are nicio legatura intarzierea menstruatiei cu infectia candidozica sau cu tratamentul acesteia. Medicamentele care pot sa influenteze menstruatia sunt  antidepresivele, antipsihoticele, medicamentele folosite în chimioterapie şi corticosteroizii orali. Uneori mai intarzie menstruatia in perioadele mai stresante. Efectuati un test de sarcina pentru a exclude si aceasta posibilitate. Va recomand sa consultati un medic ginecolog pentru mai multe investigatii.

- 27 Iun 2014 12:41

Va multumesc !O zi frumoasa !

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde