Infecții vag**ale

deniiif in 20 Feb 2018 13:12 Categorie Boli genitale feminine

In urma cu o luna am mers la ginecolog pentru a face niște analize de rutină și pentru a-mi recomanda niște anticoncepționale, mi-a recomandat Milligest.
In urma analizelor am avut 4 Infecții: escherichia coli streptococcus agalactiae (grup B) candida mycoplasma hominis și ureaplasma spp >=10.000 CCU/ml.
Ca și tratament am avut:
-Doxicilina 100mg 10 zile, și eu și partenerul, pe care l-am luat împreuna cu eubiotic
-Polygynax 12 ovule
-Gynophilus 2 ovule după terminarea tratamentului.
In timpul tratamentului am avut contact se*ual.
După al doilea ovul Gynophilus, la terminarea tratamentului, am început sa am mâncărimi, usturimi, iritație, inflamatie la nivelul vag**ului și durere la contactul se*ual. Am mers imediat la alt ginecolog care după ce a văzut ce am avut si tratamentul pe care l-am avut mi-a dat ovule Macmiror și mi-a recoltat din nou proba pentru analize.
Am repetat analizele, am primit rezultatul, m-am uitat și nu mi-a mai apărut escherichia coli iar la mycoplasma hominis și ureaplasma scrie absent. Banuiesc ca am ramas însă cu Candida și cu Streptococcus agalactiae.
Iau deja ovulele macmiror de o săptămâna, au dispărut mâncărimile, iritaia, roșeața dar vag**ul este inflamat și dureros.
Nu am mai avut niciodată vag**ul inflamat iar după tratament când m-am prezenta cu aceste simptome, ginecologul nu a știut sa îmi spună cauza pentru care au apărut mâncărimile, usturimea, iritațiile și inflamarea vag**ului.
Care este oare cauza exactă pentru care au apărut aceste probleme care persista și ce este de făcut după tot tratamentul pe care l-am avut?
Polygynax și Macmiror văd ca nu m-a ajutat foarte mult deși ginecologul mi-a spus ca vor avea efect.
Este posibil ca partenerul sa aibe nevoie și el de alt tratament?

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde