Hipotiroidism

Diana Neagos in 24 Iul 2014 0:18 Categorie Diverse

Buna seara!
Este normal daca iau euthyrox sa am senzatia de esarfa la gat? sunt hipotiroidiana

3 răspunsuri

- 24 Iul 2014 12:03

ft4=13,66
tpo=493.7 iau euthyrox de 50

- 24 Iul 2014 14:13

Conform analizelor de laborator aveti concentratii crescute de Anti-TPO fiind semnificativ pentru diferite tipuri de tiroidite autoimune. Tiroiditele autoimune sunt boli in care organismul isi ataca propriile tesuturi in acest caz tiroida afectand functia acesteia. Astfel incat tiroida isi reduce functia secretorie si deventi hipotiroidiana. Euthiroxul este un medicament care contine hormonii tiroidieni care lipsesc organismului Dvs. Avand in vedere simptomele pe care le aveti ar fi indicat sa va adresati medicului endocrinolog pentru o reevaluare a functiei tiroidiene si eventual o reducere a dozei de euthirox.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde