Ginecologie lipsa menstruatiei 6 luni

butiu clarisa in 21 Iun 2014 23:02 Categorie Ciclu menstrual

sora mea are varsta de 17 ani si ia intarziat ciclul. nu ia venit de 6luni.ce pot sa fac pt ea cat mai repede?va rog sa ma ajutati.sunt disperata vreau sa o ajut cat mai repede eu acuma am aflat.viata se*uala nu a inceputo este inca virgina!!!!va ro ajutatima!!!va multumesc anticipat

8 răspunsuri

- 21 Iun 2014 23:10

Lipsa menstruatiei (amenorea) in conditiile in care nu este insarcinata ( test de sarcina negativ) necesita investigatii amanuntite hormonale (poate fi o dereglare a hormoni lor sexuali - estrogen, progesteron, FSH, LH; o hipotiroidie - hormoni tiroidieni - TSH,T3, fT4,ATPO) si un consult la medicul endocrinolog.

- 21 Iun 2014 23:18

UN TRATAMENT CU DUPHASTON AR AJUTAO?POATE LUA PANA SA MEARGA LA MEDIC?

- 21 Iun 2014 23:26

Sub nicio forma nu trebuie sa ia medicamente inainte sa fie investigata si vazuta de un medic. Duphaston - este un medicament care contine progesteron si care daca este luat aiurea poate produce dereglari hormonale si mai grave.
Maine la prima ora va prezentati impreuna cu sora Dvs la medicul de familie si luati o trimitere catre un medic endocrinolog pentru a stabili un diagnostic corect si a beneficia de un tratament adecvat.

- 21 Iun 2014 23:29

MAINE E DUMINICA.DAR UN MEDIC GINECOLOG AR PUTEA SA O AJUTE?

- 21 Iun 2014 23:34

Luni, oricum nu este o urgenta medicala.... Ginecologul, nu are cum sa o ajute. De tulburarile hormonale (AMENOREE) se ocupa ENDOCRINOLOGUL! Daca fata este virgina, ginecologul nici nu are ce sa consulte la ea.

- 21 Iun 2014 23:35

CE POATE PROVOCA ACEST DUPHASTON IMI CER MII DE SCUZE CA PUN PREA MULTE INTREBARI DAR NU AM INTELES ACEST TRATAMENT?CE ESTE ACEST PROGESTERON SI CE EFECTE ARE ACEST TRATAMENT?POATE PROVOCA HEMORAGII?

- 21 Iun 2014 23:52

MAI E O PROBLEMA PE CARE NU AM PUTUT SA VB CU MEDICUL MEU ENDO.EU AM NODULI CRESCUTI PE GLANDA TIROIDIANA SI NU STIU CE SA MAI FAC NU IAU DELOC IN GREUTATE.MIA DAT SA IAU DOAR PASTILE DE IOD CE SFAT MI_ATI DA DVS.PALPITATIILE SI OBOSEALA MA SUPARA CEL MAITARE SI NU PREA DOR NOPTILE SI SUNT MEREU OBOSITA.PARCA CORPUL MEU A INCETINIT SA MAI FUNCIONEZE NU MI SE MAI DEZVOLTA NIMIC NICI SANI SI NICI GREUTATEA E CA SI CAND CORPUL MEU A STACNAT.

- 21 Iun 2014 23:58

Duphstion nu se administreaza sub varsta de 18 ani si fara recomandarea unui medic. Prezentati-va la medic impreuna cu sora Dvs pentru consult.
Medicul Dvs endocrinolog va cunoaste cazul ( analize + diagnosticul corect al afectiunii) si este singurul in masura sa va dea recomandarile legat de problema Dvs de sanatate.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde