Escapelle

Popescu.ioana in 13 Sep 2016 0:34 Categorie Ciclu menstrual

Buna ziua! In urma cu o luna, in timpul menstruației am facut se* cu prietenul meu si deoarece m am panicat, am luat pastila Escapelle. Mi s-a oprit memstruatia pentru o zi sau doua , dar dupa a revenit la normal. Nu am avut reacții adverse . In aceasta luna trebuia sa imi menstruatia in jurul datei 4 Septembrie si este deja 12 Septembrie . De cateva zile am început sa am niște dureri in partea inferioară a abdomenului , la ovare dar nu vad alte semne premenstruale . Întrebarea mea este: este posibil ca acea pastila sa fie de vina pentru dereglarea mea? Am facut un test de sarcina si a iesit negativ si nu cred ca sunt insarcinata. Este posibil sa imi fi apărut un chist dupa aceasta pastila si din acest motiv sa imi întârzie? Mulțumesc frumos anticipat.

1 răspuns

- 9 Oct 2016 3:56

Pastila nu e de vina, doar ciclu neregulat, perfect normal. Fa totusi 2-3 teste de sarcina in caz de fals negativ.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde