Efectele pastilie de a doua zi!

Simo in 1 Aug 2014 7:42 Categorie Contraceptie

Bună ziua ! Am o mare dilemă ...Pe data de 29 iunie a fost ultima zi de ciclu pe data de 30 iunie am avut un contact neprotejat pe data de 2 iulie am luat Postinor 2 ,pe data de 7 iulie am avut menstruația sau efectul pastilei asupra organismului (menstră falsă)deși a fost ca o menstră normală doar că a durat 4 zile. Pe data de 23 iulie trebuia să/mi vină menstruația normal dar nu a mai venit. Sunt oare însărcinată?Cum calculez menstruația acum în funcție de acea scurgere?Vă rog un răspuns!!Mulțumesc

1 răspuns

- 1 Aug 2014 10:35

Sansele de a ramane insarcinata imediat dupa menstruatie sunt foarte reduse. In cazul in care Postinor 2 a fost luat corect adica administrat in urmatoarele 72 ore de la contactul sexual ( acest aspect a fost respectat) si al doilea comprimat trebuie administrat la 12 ore dupa primul ( nu ati mentionat nimic despre cel de-al doilea comprimat) atunci sansele de a fi insarcinata sunt aproape nule. Contraceptia de urgenta cu Postinor determina dereglari menstruale in urma carora pot sa apara sangerari in afara menstruatiilor, iar menstrele in urmatoarele luni de obicei nu vor mai veni in mod regulat. Un test de sarcina negativ exclude posibilitatea de a fi insarcinata. Momentan nu puteti sa mai faceti nici un calcul al menstruatiilor pana in momentul in care menstrele vor veni din nou in mod regulat. 

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde