Sangerari dupa pastila de a doua zi

Florina Maria in 3 Sep 2015 13:16 Categorie Viata sexuala

Buna ziua , am aproape 18 ani si de 2 luni mi-am inceput viata se*uala. Ciclul meu este destul de regulat si nu am dureri in timpul menstruatiei. Acum o saptamana mi-a trecut menstruatia iar a dua zi dupa asta am avut un act se*ual neprotejat cu prietenul meu .Stiam ca sunt riscuri destul de mari sa raman insarcinata asa ca am mers la farmacie dupa maxim 24 ore si am luat pastila de a doua zi ( Escapelle ) . Problema este ca dupa 5 zile de la luarea pastile am inceput sa am niste sangerari de culoare maro nu prea abundente . Nu stiu cat o sa tina si nu am mai patit chestii de genul . Este ceva grav ? Poate fi efect secundar al pastilei ? Ce imi recomandati sa fac ? Multumesc anticipat !

7 răspunsuri

- 3 Sep 2015 14:19

Daca ai avut contact sexual imediat dupa menstruatie, nu-ti fa probleme caci primele 4-5 zile inainte si dupa menstruatie sunt protejate, iar faptul ca ai luat pilula de a doua zi (daca citesti prospectul) din cate mai stiu, caci demult am luat si eu...., stiu ca la cateva zile iti vine iar ciclul..., deci stai linistita nu e nimic grav, o sa ai cateva scurgeri maronii cum ziceai....Oricum te sfatuiesc sa iei anticonceptionale, sunt ieftine si n-ai stres , ..., bafta!

- 3 Sep 2015 17:14

Cel mai bun site . Nu ma asteptam sa primesc raspuns asa repede . Multumesc mult Alina Alexandru, m-ai linistit . In legatura cu cele 4-5 zile inainte si dupa stiam contrariul, cam ca atunci nu e bine  sa ai relatii de genul . Iar despre anticonceptionale nu stiu inca ce sa zic ,am auzit diferite pareri cum ca sunt bune doar ca nu vei mai putea ramane insarcinata un timp, sau ca ingrasa  si inca nu stiu ce sa cred despre ele . Desii ma tenteaza sa iau . Multumesc din nou ! 
 

- 4 Sep 2015 0:16

cum sa nu isi faca probleme 4 zile inainte si dupa?! !!sunt mai putin fertile acele zile dar asta nu inseamna ca deloc!!!!!daca ai luat pastila "de a2a zi "e normal sa ai astfel de scurgeri.dar sa nu tii cont de sfatul cu 4 zile inainte si 4 dupa,tot timpul trebuie sa te protejezi!!

- 4 Sep 2015 10:44

Bun deci oricum ar fi trebuie protectie pt ca nu e 100% ca in perioada aia nu poti sa ramai . AM inteles . Si multumesc si cu partea cu scurgerile din cauza pastilei , insa ma ingrijoreaza putin  ca sunt destul de abundente ....
 

- 4 Sep 2015 12:09

Scuze pentru raspunsul intirziat .
Ce ar fi de adaugat : de obicei escapelle nu da singerari , daca totusi apar acestea sunt in cantitate mica .
Va sfatuiesc sa mergeti la ginecolog sa lamuriti problema .
Totodata puteti fi consiliata in privinta contraceptiei dar si a protectiei pentru boli cu transmitere sexuala .
Daca ginecologul are timp limit doar ptr consult , va poate indruma catre un centru specializat in acest sens.

- 4 Sep 2015 15:06

Multumesc, o sa merg la ginecolog imediat ce dispar sangerarile . Este deja a treia zi si sunt destul de abundente... nu stiu daca trebuie sa fiu speriata sau nu din cauza asta
 

- 16 Feb 2017 14:18

Cum a decurs treaba pana la urma? Sunt curioasa deoarece trec prin aceeasi etapa...

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde