Durere hernie de disc

AndreeaGabriella in 25 Sep 2015 23:30 Categorie Ortopedie

Buna seara ! Am o nedumerire in legatura cu durerile aparute brusc ale tatalui meu dupa folosirea pl pliculetelor Supramax articulatii ( azi a fost al 3 pliculet ) . Tatalui meu i s.a rcomandat in urma cu 2-3 ani o operatie de hernie de disc , insa a refuzat la sucerarea altui medic , acesta din urma i.a recomandat o infiltrare cu silicon daca nu ma insel ( i.a infiltrat ceva in spate ) . Prezentand usoare dureri a ales sa ia Supramax , insa azi cand a venit de la serviciu mi.a spus ca il doare zona in care i s.a facut infiltrarea ...aceasta durere plecand usor pe piciorul drept si se opreste in laba priciorlui . Nu imi dau seama daca ar trebui intrerupt tratamenul cu supramax articulatii .

3 răspunsuri

- 26 Sep 2015 7:09

Supramax articulatii e un supliment alimentar . 
Se cumpara fara reteta se poate lua de pacient fara sa consulte medicul. 
Ajuta in boli reumatismale. 
Cred ca debutul de dureri de la zona de infiltratie  cu iradiere pe piciorul dr poate fi un puseu de lombosciatica . 
Cateodata avem ca factor declansator cel mai es efortul fizic , alta data nu avem o cauza evidenta.
Recomandarea mea ar fi sa mergeti la medicul de familie care dupa consult va lua o decizie : va recomanda trat. medicamentos sau il va trimite pe tal dv. la specialist . 

- 26 Sep 2015 13:38

Va multumesc ! Marti se va duce la medicul de familie .

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde