Durere musculara in coapsa dreapta, gamba, bolta plantara la efort mic

ovidiu e in 1 Sep 2014 20:53 Categorie Anemii

Buna seara ,
Acum 1 an si jumatate am suferit o operatie ( fractura platou tibial extern stg. ) . dupa ce am treminat recupererea , sportiv fiind , am inceput treptat antrenamentele de alergare . , dar am constatat ca la intensificarea efortului , coapsa si gamba dr. apare durere , probabil de la solicitare involuntara a m.inf.dr. ( m.inf.stg. fiind operat ) . aceasta pana acum aprox. trei sapt. cand dupa un efort intens ( stare de ameteala ) durerile au fost mari

de atunci la un efort mic ( ex. urcaturl scarilor ) am dureri musculare in coapsa dreapta , gamba si bolta plantara , iar daca continuu acel efort durerea se intesifica puternic si nu mai pot utiliza membrul inf. respectiv.am facut analize , iar rezultatele unora sunt sub limita : Ca Io 3,69 , Ca total 8,45 , hemoglobina 13,3 , hematocrit 43,3 , MCV 73,8 , MCH 22,7 , MCHC 30,7 , Mg 1,84 . La recomandarea medicului urmez tratament ( de 7 zile ) cu Sorbifer , Anticarcel , Milgamma N , Aulin . nu observ o ameliorare , mai mult , am dureri de cap aproape zilnic , slabiciune , ameteli , furnicaturi in talpa . un sfat va rog ! multumesc !

5 răspunsuri

- 1 Sep 2014 23:54

Buna seara,
In perioada cat a fost piciorul in ghips ati stat mai mult timp in pat di nu prea ati facut efort?
V-au fost recomandate cumva medicamente anticoagulante? Ati efectuat si analizele legate de coagularea sangeului (timp de sangerare, timp Quick, INR)?

- 2 Sep 2014 9:24

Buna ziua , 
Nu am stat mai mult in pat ,dimpotriva , am facut ex. de izometrie , ex. flexie/extensie iar mai apoi ex. cu banda elastica . Am urmat tratament injectabil cu Clexane 0,4mg fXXX 1f/zi , Vimovo XX 2x1/zi si Midocalm XXX 3/zi. Nu am efectuat analizele legate de coagularea sangeului (timp de sangerare, timp Quick, INR). Este posibila manifestarea acestor simptome  sa fie cauzata de circulatia sangvina deficitara ? ( mentionez ca simptomele de durere musculara apar doar la membrul inf. dr. - deci nu cel operat - , in stare de relaxare cu picioarele ridicate vertical talpa si degetele memb.inf.dr. capata o culoare pala si apar furnicaturi/amorteala , iar in anotimpul rece imi simt mainile si picioarele reci )
Multumesc f. mult !

- 2 Sep 2014 9:45

Buna ziua,
Sunt doua variante fie aceste simptome sunt din cauza suprasolicitarii muschilor membrului drept ca urmare a fracturii la piciorul stang, insa daca ar fi fost aceasta cauza ar fi trebuit sa cedeze durerea la tratamentul pe care l-ati primit. Eu as mai fi adaugat si Mydocalm la tratament - pentru relaxarea musculara. 
Cea de-a doua varianta este ca exista o suferinta arteriala care in momentul in care incercati sa folositi piciorul si trebuie pompat sange catre muschi atunci acest lucru nu se poate realiza si apare durerea. Pentru a stabili daca exista o afectare a vaselor de sange trebuie efectuat un eco Doppler.

- 2 Sep 2014 10:45

Buna ziua , 
Daca este a doua varianta atunci nu trebuia sa se manifeste si asupra altor grupe musculare in efort ? Este benefic daca urmez in paralel tratament cu Ginko Biloba ? multumesc !

- 3 Sep 2014 16:17

In general o boala vasculara intr-adevar afecteaza mai multe grupe vasculare, insa depinde de severitatea afectiunii. Ginko Biloba este un un vasodilatator care este indicat inclusiv in afectarea vasculara a vaselor de sange de la nivelul membrelor inferioare deci este foarte bine daca luati acest preparat.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde