De ce ma doare burta si sanii dar menstruatie nu apare ?

canon2015 in 4 Mar 2015 9:15 Categorie Viata sexuala

Buna,in data de 25.01.2015 am facut se* protejat,dar prezervatiul s-a rupt partenerul meu nu a apucat sa eja**leze,fiind ca a observat ca s-a rupt,speriati de aceasta problema..am mers la farmacie si am luat postinor 2, aceste 2 pastile le-am luat corect cum scria in prospect,ciclul menstrual trebuia sa-mi vina pe data de 2.02.2015,dar mi-a venit in 28.01 cu cateva zile mai repede acesta m-a tinut 5 zile..nu stiu daca a fost ciclul menstrual sau sangerare dupa postinor, de o saptamana imi simt sanii mai sensibili si ma dor, in cursul zilei de ieri si aseara am avut niste dureri de burta ,o fii din cauza postinorului aceste dureri? nu am mai luat asa ceva niciodata, vreau doar sa fiu sigura ca aceste dureri sunt din cauza pastilei ,pana acum menstruatia nu mi-a aparut are rost sa ma ingrijorez?

3 răspunsuri

- 4 Mar 2015 10:57

Buna ziua,
Contraceptia de urgenta din cauza continutului de hormoni determina in organism dezechilibre hormonale care pot duce la aparitia simptomelor pe care le descrieti. In ianuarie ati avut menstruatie si nu sangerare de la Postinor, deoarece sangerarile nu au un flux abundent si durata de 5 zile. Asteptati sa va vina urmatoarea menstruatie, iar daca aceasta intarzie mai mult de o saptamana atunci efectuati un test de sarcina.

- 4 Mar 2015 11:03

Dupa simptomele pe care le-am descris,menstruatia este pe cale sa vina?Nu cred ca este vorba de vreo sarcina. Multumesc

- 4 Mar 2015 17:04

Poate fi intr-adevar un sindrom premenstrual, care apare inaintea menstruatiei sau poate sa fie din cauza medicamentului Postinor. Simptomele nu sunt sugestive pentru o sarcina, dar nici nu o exclud.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde