de ce am sangerari?

AndreeaAlina17 in 7 Ian 2015 17:58 Categorie Ciclu menstrual

Buna seara. De ieri am sangerari,dar scurgerile au o culoare ceva mai inchisa, la inceput era un maroniu inchis. Ce ar putea fi? Tin sa mentionez ca i-au anticonceptionale, iar in pauza de 7 zile am avut contact se*ual,dar nu cred ca ar putea fi o sarcina cu toate ca am avut stari de greata... insa as vrea sa stiu din ce cauza au aparut sangerarile cu toate ca sunt la a 14-a pastila Karissa.

1 răspuns

- 7 Ian 2015 21:50

Buna seara,
Sangerarile respective pot aparea din cauza unei infectii genitale, un dezechilibru hormonal sau o leziune la nivelul colului uterin. Va recomand sa consultati medicul ginecolog pentru o cultura din secretia vaginala si daca nu ati efectuat un test Papanicolau pentru depistarea cancerului de col uterin atunci ar fi indicat sa faceti si aceasta testare. Uneori mai pot aparea sangerari in timpul administrarii de anticonceptionale, insa de obicei dispar cu timpul. Atat timp cat ati respectat regulile de administarea a anticonceptionalelor atunci ati fost protejata si nu exista riscul de a ramane insarcinata.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde