chist functional

mihaela1993 in 15 Aug 2014 13:04 Categorie Boli genitale feminine

Buna ziua ma numesc mihaela am 20 de ani si ma confrunt cu un chist cu lichid in partea dreapta de 3 cm .mi la depistat la un consult ginrcologic ,dar eu am fost la consultatie cu problema ciclului menstrual pentru ca nu mi se mai oprise de 3luni dar nu am avut nici un simptom de durere sau altceva mia prescris niste picaturi ,pastile dupastolin si niste fiole ca sa mi se opreasca sangerarea mia dat timp de 10 zile .dupa ce am terminat tratamentu mam dus la consultatie din nou si mia prescris niste anticonceptionale si niste ovule pentru secretie.mia spus sa iau timp de 3 luni cate o pastila pe zi si noaptea inainte de culcare mia spus so iau .si acum intrebarea mea este de unde stiu eu acum cand imi vine ciclu menstrual normal si daca sangerarea care am avuto atata timp a fost de la chist?precizez ca am mai avut intarzieri menstruale si 2 luni dar sa nu mi se opreasca timp de 3 luni nu si la inceput imi venise maroniu si dupa o luna sau 2 a inceput sa curga rosu .va. Rog raspundetimi la intrebare multumesc

5 răspunsuri

- 15 Aug 2014 21:55

Buna ziua,
Dimensiunea chistului sigur este de 3 cm? Pentru ca la aceasta dimensiune este aproape cat ovarul si exista riscul de complicatii (ruptura, torsiune - rasucirea ovarului). Prezenta acestui chist ovarian nu are nicio legatura cu dereglarea de ciclu menstrual si sangerarea prelungita. Sunt doua probleme total separate, iar sangereare nu se produce din cauza chistului. In cazul in care chistul respectiv se rupe continutul se va revarsa in abdomen si nu in vagin.
La inceput sangerarea a fost maronie pentru ca era reprezentata de  menstruatie, iar apoi era rosie aprins pentru ca de fapt era hemoragie. Nu menstruatia a tinut 3 luni, ci hemoragia. Urmati tratamentul intocmai cum va recomandat medicul ginecolog si mergeti la control daca mai apar hemoragii. Va recomand sa efectuati un set de analize de laborator ( hemoleucograma) pentru ca este posibil sa aveti anemie. Asta in cazul in care pastiluletele pe care le luati nu sunt suplimente pe baza de fier ( Ferrum Haussman, Glubifer, Maltofer).
In momentul de fata menstruatia trebuie sa vina in functie de anticonceptionale.

- 15 Aug 2014 23:09

Doamna doctor mia spus ca este un chist cu lichid si ca nu este asa mare numai daca depasea de 5 cm.se poate da inapoi cu anticonceptionalele care mi lea dat adica novynette?

- 15 Aug 2014 23:15

Va rog din suflet sami spuneti si menstruatia din ce cauza sa fi fost asa de lunga precizez ca am avut si intarzieri menstruale tot la intervalele astea si am avut si o dereglare hormonala .si nu am nici un ciclu menstrual regulat,mai am o intrebare doamna doctor dupa ce am fost la programare si mia dat tratamentul care lam specificat sus pentru oprirea sangerari ma durut sanii si acum ma dor cu toate camia trecut sangerarea sa oprit .ma dor rau seara mai ales cand dorm pe burta cand imi va trecce durerea sanilor va rog sa imi spuneti va multumesc mult

- 15 Aug 2014 23:23

Este posibil ca sub tratamentul cu anticonceptionale sa se mai reduca in dimensiuni.
Problemele cu ciclul menstrual au aparut din cauza unui dezechilibru hormonal. Va recomand sa consultati si un medic endocrinolog pentru dozari hormonale astfel incat sa se afle cauza acestor probleme hormonale.
 O sa dispara cu timpul tensiunea de la nivelul nivelul sanilor in momentul in care lucrurile vor reveni la normal din punct de vedere hormonal. Dupa aproximativ 1-2 luni de tratament cu anticonceptionale, daca le veti tolera bine atunci organismul se va obisnui.

- 16 Aug 2014 12:22

Multumesc pentru raspuns dn doctor 'doar atat doar se reduce din dimensiune ?nu imi va disparea chistul?si mai am o intrebare dn doctor pe mine ma inteapa in partea stanga mai mereu dar doamna doctor mia spus ca nu am nimic in partea stanga .daca nu am nimic dc ma inteapa ?ce poate insemna dar intepaturile le am mereu dar nu tine mult cam cateva secunde va rog spunetimi opinia dumneavoastra
 

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde