cancer

DELIA AVRAM in 1 Mar 2015 10:24 Categorie Cancer

Buna ziua,

In urma tratamentului de chimioterapie din 18.02.2015 , branula nu a fost pusa bine, mana s-a umflat si s-a rosit. Ce tratament trebuie sa fac. Am fost la garda si au spus sa pun rivanol, dar mana este tot umflata.

Multumesc.

1 răspuns

- 1 Mar 2015 19:10

Buna ziua,
Daca branula nu a fost bine pozitionata atunci exista posibilitatea ca substantele administrate in loc sa ajunga in circulatia sanguina sa fie injectate subcutanat si din acest motiv sa apara inflamatia locala. In acelasi timp exista posibilitatea ca semnele de inflamatie sa fie sugestive pentru o infectie locala a tesutului celular subcutanat (celulita). Ar fi indicat sa mai cereti o a doua opinie pentru a stabili exact cauza si pentru a va recomanda un tratament corespunzator. Puteti sa aplicati local Sindolor gel si sa luati oral un antiinflamator ( Ibuprofen, Arcoxia, Diclofenac).

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde