Buna ziua!

Sara in 4 Apr 2015 15:42 Categorie Viata sexuala

Buna ziua!Mi-a fost prescrisa Belara pentru ovar polichistic.Dupa a 6-a pastila am avut un contact se*ual neprotejat.E vreo sansa sa fiu insarcinata?Plus ca am niste scurgeri vag**ale asemanatoare cu cele la inceput de menstruatie.Mentionez ca sunt in a 19-a zi de cand am inceput sa iau pastilele si aceste scurgeri inca nu au trecut.Va multumesc!

3 răspunsuri

- 4 Apr 2015 23:55

Buna ziua,
De obicei in prima luna de administrare a anticonceptionalelor este indicat sa folositi si o alta metoda de contraceptie. Avand in vedere ca sunteti la a 19 a zi de administrare atunci este posibil ca deja sa fie prezenta prima menstruatie. Sansele de a ramane insarcinata in prima luna dupa ce ati inceput sa luati anticonceptionale sunt destul de reduse si ar trebui sa fie exclusa o sarcina.

- 5 Apr 2015 11:24

Dar aceste secretii le am dupa prima menstruatie cand am inceput sa iau pastilele.Pe toata perioada asta nu s-a oprit aceasta scurgere de culoare maronie,uneori chiar sange.Ar trebui sa nu mai iau aceste pastile?

- 5 Apr 2015 12:45

Atunci daca aceste scurgeri au fost prezente pe toata perioada administrarii anticonceptionalelor atunci ar trebui sa va adresati medicului ginecolog pentru a stabili cauza exacta a acestor scurgeri si daca este cazul sa va schimbe tratamentul cu anticonceptionale. Este posibil ca acest preparat sa nu fie bine tolerat de catre organismul Dvs.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde