Anticonceptionalele provoaca infertilitate ?

Cristina Diana in 3 Sep 2014 16:39 Categorie Infertilitatea

Buna ziua. Fiind ca am fost intr-o vacanta a trebuit sa iau 2 tablete de anticonceptionale karissa una dupa alta fara sa fac pauza de 7 zile. Mi-am dorit foarte mult vacanta si a trebuit sa fac acest lucru. Intrebarea mea este legata de infertilitate, daca am facut acest lucru este posibil sa nu pot avea copii? Am citit despre faptul ca peretii uterului se subtiaza, insa nu stiu cat de adevarat este. Ma puteti lamuri? Multumesc.

4 răspunsuri

- 3 Sep 2014 18:15

Utilizarea de anticonceptionale nu afecteaza fertilitatea si posibilitatea de a avea copii. Peretii uterului se atrofiaza (subtiaza) doar in timpul menopauzei, in cazul femeii de varsta fertila care prezinta menstruatii utilizarea anticonceptionalelor nu determina atrofia uterului.

- 3 Sep 2014 18:54

Va multumesc ptr raspuns si va mai deranjez cu o intrebare. Dupa cum v-am spus medicul mi-a prescris softigyn. Pe prospectul lor nu scrie cand trebuie administrate, iar eu duminica pana sa intrerup AC am administrat un ovul softigyn. A doua zi am citit prospectul pe internet si am aflat ca trebuie administrat dupa terminarea menstruatiei, asa ca le-am intrerupt si pe acelea. Este un lucru rau ca le-am intrerupt? Va multumesc mult.

- 3 Sep 2014 19:41

Nu e nicio problema ca le-ati intrerupt. Aceste preparat reface flora naturala a vaginului si pot fi administrate oricand. Se recomnda administrarea lor dupa menstruatie pt ca atunci este mucoasa mai bine vascularizata si efectul lor este maxim.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde