anticonceptionale

Roxy Roxx in 17 Sep 2014 12:29 Categorie Contraceptie

Buna ziua,

Am si eu o problema. De aproximativ 6 luni folosesc contraceptive orale Triregol. Am inceput o folie noua si am observat de doua zile o scurgere de culoare maronie.
Mentionez ca am luat in ultima perioada(3luni) fara pauza de 7 zile.
Este ceva in neregula? Pot continua sa iau pastilele? Exista riscul de a ramane insarcinata?
Multumesc.

5 răspunsuri

- 17 Sep 2014 17:45

Buna ziua,
Daca nu ati efectuat anul acesta un test Babes Papanicolau atunci ar fi indicat sa mergeti la medicul ginecolog pentru testare si pentru o cultura din secretia vaginala. Respectiva scurgere poate fi determinata de un leziune pe colul uterin sau de prezenta unei infectii vaginale.
Cel mai probabil nu are legatura cu anticonceptionalele si nu exista nici un risc de a ramane insarcinata.

- 18 Sep 2014 10:01

Buna ziua doamna dr, 
Am efectuat acest test in urma cu 3-4 luni, iar rezultatul a fost unul bun. Nu a trebuit sa urmez nici un tratament.
Am facut un tratament pt candidoza cu Macmiror, iar dupa terminarea tratamemtului la cateva zile a aparut aceasta scurgere. Credeti ca ar trebui sa urmez ceva tratament? Stiu ca trebuie sa consult medicul ginecolog...doar ca momentan nu este in oras si nu as vrea sa merg la alt medic(merg la un singur medic de 7 ani si nu as vrea sa il schimb).
Multumesc.

- 18 Sep 2014 10:14

Daca scurgerile au reaparut atunci cel mai probabil nu ati scapat de infectia candidozica. Tratamentul candidozei genitale consta de obicei in administrarea de Fluconazol 150 mg oral o singura doza + ovule administrate intravaginal ( ex Canesten, Lomexin) si crema Clotrimazol aplicata exterior la nivelul vulvei.

- 18 Sep 2014 10:33

Multumesc tare mult pt sfaturi. Voi urma sfatul dumneavoastra,  sper sa imi treaca :-).
Multumesc inca odata. 

- 18 Sep 2014 13:04

Cu placere! Multa sanatate va doresc! Daca infectia reapare atunci trebuie cautata o cauza de scadere a imunitatii ( diabet zaharat) sau un factor care favorizeaza reaparitia infectiei precum constipatia.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde