Alimente

Catalin Tudor in 11 Ian 2015 20:33 Categorie Diverse

Care sunt alimentele care te ajuta sa te ingrasi si mai mult, cele care ma ajuta la masa musculara.

1 răspuns

- 11 Ian 2015 20:53

Va reamintesc raspunsul la aceasta intrebare....
Buna seara,
Va recomand sa va adresati unui medic endocrinolog pentru niste dozari hormonale, in principal care investigheaza functia tiroidiana (TSH, fT5, T3) pentru a stabili daca exista un dezechilibru hormonal care determina daca subponderea este determinata de o hiperfunctie tiroidiana.
Dupa consultul endocrinologic daca totul este in regula atunci puteti sa va adresati unui medic nutritionist care va poate alcatui un regim alimentar personalizat pentru a va ingrasa.
Va recomand sa nu incercati o dieta bazata de carbohidrati, mancare fast-food sau alt gen de mancare nesanatoasa pentru a reusi sa luati in greutate. Trebuie ca aceasta crestere ponderala sa se produca intr-un mod sanatos.
In principiu eu va recomand ca dimineata sa consumati un mic dejun consistent baza pe cereale (ex cele de la Sanovita – grau, orz, ovaz, secara + fructe confiate sau diverse alune) sau omleta cu sunca si cascaval si legume, oua fierte tari si iaurt cu fructe. Branzeturile gen branza brie, cu mucegai au un continut crescut de grasimi si determina o crestere in greutate
Intre mese profitaţi de produsele uşor de ronţăit dar in acelasi timp sanatoase si bogate in calorii precum: stafidele, alunele, nuci, caju, migdale (prajite sau neprajite in functie de preferinte), smochinele, măslinele, prunele, caisele uscate, seminţele, curmale, merisoare confiate.
Intre mese mai puteti bea sucuri de fructe (obligatoriu cu banane – sunt bogate in calorii, o banana are aproximativ 200-300 kcal).
La pranz supe, ciorbe, tot felul de mancaruri gatite important e sa contina si carne. Puteti adauga la mancare smantana, unt din belsug.
Evitaţi să beţi apă în timpul mesei. Acest obicei dă senzaţia de saţietate încă de la primele guri de mâncare. Astfel, dacă vreţi să vă îngrăşaţi este indicat să păstraţi loc în stomac pentru alimentele care au o densitate calorică mare.
Faceţi un obicei din a bea un pahar de vin în fiecare zi, pentru că această băutură stimulează apetitul şi favorizează acumularea caloriilor în depozite de grăsimi. În plus, alcoolul are un conţinut energetic superior glucidelor şi proteinelor.
Important este ca mancarea sa fie distribuita pe tot parcursul zilei si propiu-zis la interval de o ora doua sa mai mancati ceva.
Consumati din belsug fructe deoarece au un continut ridicat de zahar si la fel pot contribui la ingrasare. Alegeti fructele bogate in vitamina C gen portocale, lamai, grepfruit, catina – deoarece stimuleaza foarte mult pofta de mancare.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde