Sindromul vestibular, anxietate, atacuri de panica

anap1994 in 7 Aug 2014 1:02 Categorie Diverse

Buna !

Ma simt foarte, foarte rau. Zilele trecute am fost cu prietenul meu la mare, iar dupa 3 zile, mi s-a facut foarte rau. Am avut dureri in capul pieptului, arsuri, delir noaptea, ameteli puternice, aproape ca ametesc cu ochii deschisi, si adorm fara sa vreau din cauza ametelilor numai pot tine ochii deschisi, simt ca si cum se invarte cu mine pamantul ca intr-un carusel, si dureri de cap.De asemenea, imi simt corpul greu asa..Am avut si greata si stari de voma dar nu s-au concretizat in vreun fel.

Am fost diagnostica si cu anxietate acum o luna, nu stiu daca are legatura, si am mai avut dureri in capul pieptului...

Poate fi insolatie? ar fi deja a 3 zi, n-am tratat-o in vreun fel, si n-am exagerat cu soarele... acum sunt acasa, dar am toate simtomele de mai sus... Ametesc foarte rau si nu stiu de ce... Poate fi insolatie? ceva stomacal?

de asemenea, am avut si noduri in gat, in perioada in care am avut si dureri in capul pieptului, si la cele de mai sus, se pot adauga si arsuri dar nu foarte puternice zilele acestea... si pot zice ca si convulsii, si vbeam noaptea ceva iar dimineata nu puteam sa mi amintesc ce am spus...si o obozseala excesiva...

in plus, noaptea daca ma trezeam stateam 10 secunde spuneam ceva si ma introceam pe partea cealalalta sa dorm... de 3 zile sunt constipata , si am si vomitat odata astazi , apoi mi-a fost mai bine , am ramas doar cu ameteli.

Poate fi vorba de sarcina? ultimul CM mi-a venit normal , doar ca cu o intarziere de 3 zile, dar a fost perfect normal din toate punctele de vedere.. si urmatorul trebuie sa mi vina in 10 zile..
Tind sa cred ca e ceva intre anxietate si virtej ..

Ma puteti ajuta va rog?

eu excludeam de tot ipoteza sarcinii , dar mi s-au intarit putin sanii astazi , altfel nu sunt durerosi sau mariti sau altceva... dar ultimul CM ma repet prefect din toate punctele de vedere..

Ce credeti ca poate fi ? Virtej ? Anxietate? Depresie?

.. in seara asta m-a terminat ameteala , ma simt batuta , abia ma uc pe peicioare , ma durea capul si ovarele ... maine ma duc la farmacie cand ma trezesc, fiindca sunt si constipata...ideea e k atunci cand am fost la mare am petrecut mult si , am dormit cam 12 ore in 4-5 zile..

7 răspunsuri

- 7 Aug 2014 8:44

Buna ziua,
Va confruntati cu un sindrom vestibular acut (vertij) determinat de o afectiune a urechii interne.

Urechea interna pe langa auz, este responsabila de monitorizarea in fiecare moment a pozitiei si miscarilor capului. Atunci cand receptorii de echilibru de la nivelul urechilor interne (dreapta sau stanga) nu functioneaza in mod egal, poate sa apara VERTIJUL.
Tratamentul starilor ameteala se face cu un preparat care se numeste Betaserc (betahistinum) 8mgx3/zi si prin exercitii pentru amelioararea simptomelor vertijului http://www.vertij.ro/despre-vertij-2/exercitii-vertij/
Pe langa aceasta problema cu ameteala, va confruntati cu o tulburare de anxietate si cu niste atacuri de panica. Pentru acestea puteti lua Bien Plus sau Sedavitax, care sunt pe baza de plante si ajuta la echilibrarea emotionala.
Constipatia cel mai probabil s-a datorata faptului ca ati schimbat mediul si in scurt timp tranzitul va reveni la normal.
Pentru a exclude o sarcina, puteti face un test de sarcina daca va intarzie menstruatia in aceasta luna.

- 7 Aug 2014 9:40

Multumesc tare mult pentru raspuns . Ma indrumati cand vin in tara , sa merg la niste analize sau la o sectie anume?
 
Si mai am o intrebare , de ce totul asa brusc ? Totul a inceput dupa o cearta sanatoasa cu prietenul meu in club , apoi dimineata au inceput aceste stari..
 

- 7 Aug 2014 10:20

In momentul in care veniti in tara puteti sa consultati un medic neurolog pentru mai multe investigatii. Sindromul vestibular in general are un debut brusc dupa o perioada mai stresanta.

- 7 Aug 2014 19:13

Va multumesc pentru raspunsuri tare mult !!
 

- 9 Aug 2014 10:20

Alte simptome mi-au mai trecut , am ramas cu ameteli groaznice , si uneori dureri de cap... si acea durere de ovare , nu foarte puternica dar existenta, si sanii putini tari... voi incerca la neurologie cand vin in tara , dar sunt speriata tare...
 

- 9 Aug 2014 16:05

Incercati sa gasiti medicamentul Betaserc (betahistinum) si niste vitamine B1,B6. Oricum e de lunga durata afectiunea, poate sa dureze si 2 saptamani pana sa treaca ameteala.
Pentru durerea de ovare - Nurofen, No - Spa.

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde