afeciune a gurii – rani pe suprafata buzelor

brieelena in 28 Noi 2014 17:55 Categorie Candida

Buna ziua! mama mea are o afeciune a gurii, are rani pe toata suprafata buzelor, parca ar fi herpes, iar in gura simte o usoara durere, disconfort pe cerul gurii si la nivelul giingiilor. in urma cu aproximativ un an a fost tratata pt muscatura de capusa si a urmat un tratament cu antibiotic timp de trei saptamani timp in care nu a luat probiotice din neglijenta, si a avut si simtomele candidei vag**ale.
Precizez ca in gura nu are acel strat albicios care daca e inlaturat sa sangereze locul. Afectiunea din gura ma nelamureste pe mine, va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca va puteti da seama despre ce ar fi vorba si ce tratament ar trebui sa urmeze.
multumesc mult!

2 răspunsuri

- 28 Noi 2014 21:42

Buna ziua,
De obicei in urma administrarii antibioticelor in cure de lunga durata pot aparea candidoze digestive sau genitale. Pentru a stabili cu certitudine va recomand ca mama Dvs sa fie examinata de catre un medic ORList care in urma examenului cavitatii bucale va stabili un diagnostic si veti primi un tratament corespunzator.

- 30 Noi 2014 10:48

multumesc mult pt raspuns!

Va rugam sa va autentificati sau Inregistrati-va pentru a raspunde