Nasterea si alaptarea

- Carei |

Nastere prin cezariana

26 Sep 2014 10:45   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Buna ziua. Am avut o nastere prin cezariana,am fost externata si am primit un tratament : Ampicilina,aspenter,diclofenac si magnerot. Sanul drept ma doare si de azi dimineata am facut febra 38,3. Cand eram mai mica am fost alergica la penicilina,acum ampicilina nu imi poate provoca aceasta febra?

  1. - 26 Sep 2014 13:16

    Buna ziua,
    Cel mai probabil va confruntati cu o mastita, insa avand in vedere ca inca faceti febra in conditiile in care sunteti sub tratament antibiotic atunci inseamna ca nu isi face efectul si trebuie schimbat medicamentul.
    Nu exista posibilitatea de a face febra din cauza unui antibiotic ci doar inseamna ca microbul respectiv nu reactioneaza la acest medicament.
    Daca ati fi facut o reactie alergica la Ampicilina v-ar fi aparut leziuni cutanate, v-ati fi sufocat, vi s-ar fi umflat buzele si ochii incat ati fi ajuns de urgenta la spital.
    Trebuie sa consultati medicul care v-a vazut pentru a schimba tratamentul.