Contraceptie

|

Intarziere de 22 de zile a menstruatiei

5 Aug 2014 17:21   categoria:
5 - Raspunsuri 5   Share   0  

Buna ziua,
Dupa o intarziere de 22 zile a menstruatiei, mi-a revenit menstruatia - sau cel putin asa am crezut - insa doar pentru o singura zi si manifestata sub forma unei scurgeri maronii. Crezand ca este menstruatia, am luat prima pastila dintr-un nou blister de Yaz. Fiind acum in a doua zi si nemaiavand nicio scurgere, nu stiu daca ar trebui sa ma opresc pana la urmatoarea menstruatie normala sau sa continui cu pastilele pana se vor termina cele active, sperand ca in zilele de pastile placebo sa revina menstra.

Am nevoie de un raspuns urgent si va multumesc frumos anticipat. O zi buna!

  1. - 5 Aug 2014 23:03

    Sunt anumite lucruri pe care nu le inteleg din relatarea Dvs. In primul rand cum s-a produs  o intarziere a menstruatiei in conditiile in care luati anticonceptionale, apoi daca a aparut acea scurgere maronie si ati crezut ca este menstruatia de ce ati inceput o noua folie cand?
    Va rog sa imi spuneti de cat timp luati anticonceptionale, datele ultimelor 3 menstruatii si daca sunt regulate menstruatiile.
    In mod normal in conditiile in care utilizati anticonceptionalele Yaz trebuie sa luati pastile active cu hormoni timp de 24 de zile, apoi pastile placebo, iar in aceasta perioada trebuie sa vina menstruatia. Apoi incepeti o noua folie.

  2. - 5 Aug 2014 23:10

    Anticonceptionalele mi-au fost prescrise tocmai pentru ca nu am menstruatii regulate. Este prima data cand le folosesc. Am avut menstruatiile astfel:
    28 Februarie – 5 Martie
    17 Aprilie – 21 Apr (48 zile diferenta fata de cea anterioara)
    6 Mai – 9 Mai (19 zile diferenta)
    27 Mai – 30 Mai (21 zile diferenta)
    20 Iunie – 22 Iun (24 zile diferenta)
    Si cea de ieri, 4 August si putin 5 Aug (din nou peste 40 zile diferenta)

  3. - 5 Aug 2014 23:26

    Ok. Intuiam ca acesta a fost motivul pentru care ati inceput sa luati anticonceptionale, dar nu reiesea din mesajul Dvs. cand anume ati inceput sa le luati. In aceste conditii continuati sa le luati pana terminati pastilele active si apoi asteptati sa vina menstruatia in timpul celor placebo. In cazul in care nu vine menstruatia, atunci la terminarea celor 28 de pastilute incepeti o folie noua. Trebuie sa treaca minim 3 luni pana cand organismul se obisnuieste cu anticonceptionalele si sa se regleze menstruatia astfel incat sa vina in timpul celor 4 zile de pastile placebo.

  4. - 5 Aug 2014 23:36

    In regula, multumesc frumos! Toate cele bune.

  5. - 5 Aug 2014 23:38

    Cu placere! Multa sanatate va doresc!

- Vatra Dornei |

Efectele pastilie de a doua zi!

1 Aug 2014 7:42   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Bună ziua ! Am o mare dilemă ...Pe data de 29 iunie a fost ultima zi de ciclu pe data de 30 iunie am avut un contact neprotejat pe data de 2 iulie am luat Postinor 2 ,pe data de 7 iulie am avut menstruația sau efectul pastilei asupra organismului (menstră falsă)deși a fost ca o menstră normală doar că a durat 4 zile. Pe data de 23 iulie trebuia să/mi vină menstruația normal dar nu a mai venit. Sunt oare însărcinată?Cum calculez menstruația acum în funcție de acea scurgere?Vă rog un răspuns!!Mulțumesc

  1. - 1 Aug 2014 10:35

    Sansele de a ramane insarcinata imediat dupa menstruatie sunt foarte reduse. In cazul in care Postinor 2 a fost luat corect adica administrat in urmatoarele 72 ore de la contactul sexual ( acest aspect a fost respectat) si al doilea comprimat trebuie administrat la 12 ore dupa primul ( nu ati mentionat nimic despre cel de-al doilea comprimat) atunci sansele de a fi insarcinata sunt aproape nule. Contraceptia de urgenta cu Postinor determina dereglari menstruale in urma carora pot sa apara sangerari in afara menstruatiilor, iar menstrele in urmatoarele luni de obicei nu vor mai veni in mod regulat. Un test de sarcina negativ exclude posibilitatea de a fi insarcinata. Momentan nu puteti sa mai faceti nici un calcul al menstruatiilor pana in momentul in care menstrele vor veni din nou in mod regulat. 

- Bacau |

Postinor2

26 Iun 2014 22:01   categoria:
3 - Raspunsuri 3   Share   0  

Am o intrebare in legatura cu metoda contraceptiva de urgenta purtand numele de Postinor2 , am un mic incident prin esuarea metodei contraceptive(prezervativul)mentionez ca nu s-a rupt dar l-am verificat cu apa si printr-o gaura(ca intepatura de ac) curgea apa...am luat Potinor2 am respectat indicatiile iar respectiv a aparut mentruatia/falsa menstruatie dupa 5 zile si jumatate , exita riscul de a ramane insarcinata?

  1. - 26 Iun 2014 22:06

    Eficienta Postinorului este destul de mare, insa nu este 100%. Pentru a exclude o sarcina trebuie sa faci un test de sarcina la minim 3 saptamani de la contactul sexual.

  2. - 26 Iun 2014 22:09

    Pai daca a aparut acea „menstruatie” nu a disparut risul de a avea o sarcina?

  3. - 26 Iun 2014 22:15

    Exista posibilitatea de a avea menstruatie si dupa ce ai ramas insarcinata. Daca testul de sarcina iese negativ atunci sarcina este exclusa.