Ciclu menstrual

|

Dereglare menstruală?

12 Ian 2017 17:23   categoria:
0   Share   0  

Bună ziuă!
Am 18 ani şi de când mi-am început viaţa se*uală (la 17 ani jumate, mai exact în iunie s-a întâmplat primul contact se*ual) am observat că se întâmplă mai des să am probleme cu menstruaţia. Aceasta întârzie între 5-6 zile, 10+15 zile dar luna asta îmi întârzie de 24 de zile! Ţin să precizez că în ultimele luni , am avut probleme cu stomacul, vărsături, febră, greaţă, iar apoi mi-a venit normal. Nu am avut niciodată parte de o sarcină şi nici de-o întrerupere vreodată.
De ce îmi întârzie menstruaţia? Care sunt posibile infecţii?

|

Lipsa menstruatiei timp de 2 luni si inlocuirea ei cu scurgeri maronii – ce poate fi?

10 Ian 2017 14:58   categoria:
0   Share   0  

Buna ziua/ seara. In ultimele doua luni, mai exact, noiembrie si decembrie, nu mi-a venit menstruatia. In ziua in care trebuia sa vina, a fost doar o scurgere minora de sange, dupa care tot ciclul menstrual a fost inlocuit de scurgeri maronii, cu cheaguri. Aceeasi poveste si in luna decembrie, cand ciclul menstrual a lipsit, fiind inlocuit de scurgeri maronii (doar o pata de sange in prima zi). La 5-6 zile de la incheierea "ciclului menstrual", m-am trezit cu o pata de sange pe chiloti. Am crezut ca in sfarsit se regleaza, dar a fost urmata de scurgeri maro, care continua pana si in prezent. ("ciclul menstrual" terminat cu cateva zile inainte de revelion - pata de sange la 5-6 zile dupa - scurgeri maronii de atunci si pana in prezent). Deasemenea, am dureri in zona ovarelor care iradiaza spre picioare. Nu se pune problema unei sarcini, deoarece nu am fost activa se*ual in ultimele 5-6 luni, si chiar si atunci, s-a folosit protectie. Nu am folosit niciodata anticonceptionale si nu iau medicamente care sa poata tulbura ciclul menstrual. Am nevoie de o parere, intrucat ma ingrijorez iar programarea la ginecolog este abia peste o saptamana. Multumesc anticipat

|

Menstruatie

15 Dec 2016 17:12   categoria:
0   Share   0  

Buna Seara! As dori sa stiu si eu daca se poate dupa o perioadă de tratament hormonal cu Profecund s-ar putea întâmpla ceva grav daca as începe să iau anticoncepționale? Eu am luat anticoncepționale Microginon 5 ani de zile pentru reglarea menstruației pentru că îmi venea de doua ori pe lună , dar le-am întrerup 3 luni de zile din cauza frici de infertilitate, am tot încercat să renunt la anticoncepționale dar nu se poate pentru ca daca nu le iau nu mi se oprește menstruația , am tot fost la anumiți si mi s-au dat tratamente fără niciun efect , mi sa spus că sunt foarte curata ca nu am absolut nimic.. As dori să reaiu anticoncepționale pentru că nu mi se oprește mensunt de o lună de zile pe stop , îmi este si foarte rău mă simt foarte slăbită fără pofta de mâncare, am 42 de kg si 19 Ani .. Va Mulțumesc frumos, Aștept un răspuns dacă se poate !

- Fetesti |

Intarziere ciclu

9 Dec 2016 19:14   categoria:
0   Share   0  

Buna seara ! Am o problema , imi intarzie ciclul , luna trecuta a venit pe 8 iar pe 11 mi-a trecut ,iar acum intarzie ,ce poate fi ? Ce problema este ? Astept raspuns ,multuemesc anticipat !

|

Am o mica nelamurire

5 Dec 2016 17:22   categoria:
0   Share   0  

Buna seara,as avea si eu o mica nelamurire,ultima menstruație am avut-o pe 13 noiembrie,am avut întârziere 21 de zile, după 21 de zile mi-am venit menstruația as putea fii însărcinată?

|

intarziere ciclu

5 Dec 2016 7:04   categoria:
0   Share   0  

Buna! Mi-a întârziat menstruatia 4 zile. Ce medicamente as putea sa iau sa imi vină? Nu am avut relații se*uale neprotejat deci banuiesc ca nu am cum sa fiu însărcinată. Multumesc!

|

Tatiana

7 Oct 2016 14:33   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

buna ziua am o problema si nus carei cauza ca nu am in fiecare luna menstruatia 2 luni imi vine menstruatia si apoi 1 luna earasi nu am si plus la toate am scurgeri vag**ale albe si cind se usuca pe lengerie este galbena

  1. - 9 Oct 2016 2:39

    Poti avea ciclu negeregula sau ciclu peste sarcina, scurgerile sunt normale dar pot fi semn de infeectie in functie de miros, du-te la ginecolog pentru ambele.

|

despre se* oral

7 Oct 2016 3:10   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Buna ziua!as avea si eu o nelamurire înainte de a mă ingrijora am facut se* oral iubitului pe 20august si am inghitit lichid seminal si am si stomacul Putin perforat ,in august miau venit problemele pe data de 9 dar luna aceasta nu au venit deocamdată am motiv sa mă ingrijorez?multumesc!

  1. - 9 Oct 2016 2:35

    Nu, nu ramai gravida de la sex oral. 

|

Fraxiparine si menstruatia

4 Oct 2016 18:46   categoria:
0   Share   0  

Buna ziua ! Am 27 de ani, greutate corporala mica si tensiune aproape constantă 9 cu 6. Acum doua săptămâni am fost operata pt o fractura de maleola stânga cu deplasare minimă. După operație nu am purtat gips, doar pansament. Mi s.a recomandat fraxeparine de 4 mg. Am făcut injecțiile in fiecare zi, insa îmi este f teama sa le fac si in perioada menstruala. Am o menstruatie cu dureri ( si de obicei iau nurofen, care stiu ca este interzis in perioada tratamentului cu anticoagulante ) si cu sangerare abundenta pe 5, 6 zile. Nu vreau sa risc o hemoragie. Este in regula sa întrerup tratamentul pt câteva zile ? Mulțumesc !

- Iasi |

Buna ziua

27 Sep 2016 14:26   categoria:
0   Share   0  

Acum 3 săptămâni am fost la un consult ginecologic pentru ca am dereglări menstruale si cu dureri mari . Mi s-a prescris marvelon 21 . Iar acum am o scurgere maronie inainte de menstruație . Pot cumva sa incep pastilutele ?

|

Consult ginecologic

19 Sep 2016 9:00   categoria:
0   Share   0  

Buna dimineata. As dori sa imi fac un consult ginecologic si dupa data de 25 ar trebui sa imi vina menstruatia. Ma pot duce acum sau dupa ce imi trece?

|

Escapelle

13 Sep 2016 0:34   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Buna ziua! In urma cu o luna, in timpul menstruației am facut se* cu prietenul meu si deoarece m am panicat, am luat pastila Escapelle. Mi s-a oprit memstruatia pentru o zi sau doua , dar dupa a revenit la normal. Nu am avut reacții adverse . In aceasta luna trebuia sa imi menstruatia in jurul datei 4 Septembrie si este deja 12 Septembrie . De cateva zile am început sa am niște dureri in partea inferioară a abdomenului , la ovare dar nu vad alte semne premenstruale . Întrebarea mea este: este posibil ca acea pastila sa fie de vina pentru dereglarea mea? Am facut un test de sarcina si a iesit negativ si nu cred ca sunt insarcinata. Este posibil sa imi fi apărut un chist dupa aceasta pastila si din acest motiv sa imi întârzie? Mulțumesc frumos anticipat.

  1. - 9 Oct 2016 3:56

    Pastila nu e de vina, doar ciclu neregulat, perfect normal. Fa totusi 2-3 teste de sarcina in caz de fals negativ.