Candida

|

Glicerina boraxata cu nistatina pt candida administrare orala mod de utilizare ?

3 Sep 2014 14:55   categoria:
3 - Raspunsuri 3   Share   0  

Mi s-a recomandat pentru Candida utilizarea de glicerina boraxata cu nistatina de doctorulde familie dar nu stiu cat trebuie sa folosesc la o administrare.Mi s-a spus sa utilizez comprese bandajate sa infasor compresul in jurul degetului si sa pun acest medicament dar nu stiu daca sa pun cateva picaturi sau sa pun cantitati mai mari si nu stiu daca e bine sa umezesc bandajul iar dupa administrare daca trebuie sa ma clatesc cu apa in gura si sa scuip.Trebuie sa mentionez ca am candida dupa ce am utilizat antibiotic pentru o viroza rosu in gat care tine de 2 luni cu tuse.Mi s-a dat 10 comprimate de Claritine ultima oara si acum am inceput sa le iau.

  1. - 3 Sep 2014 15:08

    Buna ziua,
    Pe compresa se pune glicerina boraxata cu Nistatina cat sa imbibe bine compresa si sa mai ramana la suprafata. Nu exista o cantitate anume care trebuie administrata. Nu este necesar sa fie umezita compresa inainte altfel se dilueaza medicamentul, aplicati pe compresa doar glicerina. Nu trebuie clatit dupa, o aplicati si o lasati sa actioneze.

  2. - 3 Sep 2014 15:15

    Multumesc

  3. - 3 Sep 2014 16:04

    Cu placere! Multa sanatate va doresc!

|

Infectie genitala cu candida?

17 Iul 2014 13:28   categoria:
8 - Raspunsuri 8   Share   0  

Buna ziua,

Ma confrunt cu o infectie genitala si cred ca este candidoza. Este prima oara cand am aceasta problema si nu stiu exact cum sa o tratez.
Ca simtome multe poate nu le-am bagat in seama, insa mancarimea, usturimea, roseata si niste pucte multe si albe, astea le simt din plin.
Din cate am citit si vazut pe net, as spune ca este vb de candidoza, insa eu nu sunt doctor....
Deoarece nu dispun de bani pt consult si analize, nu am mers la un doctor, insa as vrea sa iau ovule si crema canesten.
In acelasi timp va rog sa-mi spuneti daca pot lua anticonceptionale yasmin dupa ce termin acest tratament.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si daca este bun tratamentul si ce altceva pot face...
Va mai rog sa-mi spuneti daca aceasta se transmite si la copii...imi este frica sa nu ia si fetita mea aceasta infectie de la mine, dar si sotul in acelasi timp...

Multumesc mult si astept raspunsul dvs

  1. - 17 Iul 2014 14:57

    Este prezenta si o secretie albicioasa cu aspect branzos? Daca aveti inclusiv aceasta secretie atunci mai mult ca sigur este o infectie candidozica. Puteti folosi preparatele mentionate – ovulele intravaginal si crema la exteriorul vulvei + Fluconazol 150 mg o singura pastiluta atunci cand incepeti tratamentul. 
    Candidoza apare atunci cand scade imunitatea organismului si nu este considerata o boala cu transmitere sexuala. In timpul tratamentului si imediat dupa nu este recomandat sa aveti contacte sexuale. 
    Anticonceptionalele nu sunt influentate de tratamentul pt candida astfel incat puteti sa le luati oricand.

  2. - 17 Iul 2014 23:08

     
    Va multumesc mult pt raspuns.
    Secretia mi s a parut normala sau poate n am dat atentie pana acum.
    Tratamentul cu ovule si crema canesten l am inceput.insa nu stiam de fluconazol. Sa l iau maine? Sau se ia doar in prima zi a tratamentului.?
    Cat de adanc se introduce ovulul? Eu am introdus cam putin cred:)din cauza dispozitivului …
    Este posibil sa fie instalata de mai mult timp si abia acum sa apara toate acele basici.puncte albicioase? Acum doua lyni mi a intarziat menstruatia peste 45zile si am crezut ca sunt insarcinata.insa testul a iesit negativ. Adesea am si dureri si intepaturi in zona ovarelor si partea de jos, chiar si jena sau durere in timpul actului sexual… 
    Ajung doar cele 3ovule pt vindecarea infectiei? Trebuie sa astept 7zile dupa tratament.ca sa vad daca reapare si apoi sa mai iau 3 ovule? Sau pot lua direct timp de 6 zile ?  M au ingrozit acele puncte multe albe si vreau sa fiu sigura ca nu reapar…
    Deci pot sta linistita ca nu poate lua copilul sau sotul microbul de pe lenjerie.wc .cada ..etc
    Va multumesc mult pt raspuns!
    O seara minunata!

  3. - 17 Iul 2014 23:12

    Secretia normala trebuie sa fie transparenta, fara miros, incolora cu aspect de albus de ou.
    Fluconazolul puteti sa il luati chiar daca ati inceput tratamentul.
    Ovulele se introduc intravaginal profund. Tratamentul de 3 zile este suficient pentru a trata infectia si poate fi repetat ori de cate ori reapare.

  4. - 18 Iul 2014 10:49

    Va multumesc mult pt raspunsuri
    Numai bine si o zi minunata!

  5. - 18 Iul 2014 11:02

    Cu placere! Multa sanatate va doresc!

  6. - 19 Iul 2014 9:19

    Multumesc la fel:) Multa sanatate si numai bine!
    Va mai deranjez cu o intrebare.
    In cate zile trec simptomele,? Eu deja am doua zile de tratament . Bubitele albe nu se mai vad, insa nu a disparut mancarimea, usturimea si inca este rosiatica zona .
     
    Multumesc si o zi placuta!

  7. - 19 Iul 2014 13:48

    Simptomele trebuie sa dispara in momentul in care terminati tratamentul.Daca nu dispar in totalitate atunc trebuie schimbat medicamentul.

  8. - 21 Aug 2014 2:34

    Doamna,m-am confruntat cu aceiasi problema am fost chiar si la ginecolog,mi-a prescris ovule pt 12 zile.In mod normal asta e un tratament corect

|

Durere de limba pata alba

10 Iul 2014 14:34   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Am 16 ani si am ceva ciudat pe limba

E alb parca si ma doare ff tare si luni plec la paris trebuie sa rezolv pana atunci

  1. - 10 Iul 2014 15:08

    Pentru a putea stabili un diagnostic corect va rog sa trimiteti o poza pe adresa diana.enachescu@consultadoctorul.ro.

- Timisoara |

Mișcări stomacale

21 Iun 2014 23:28   categoria:
9 - Raspunsuri 9   Share   0  

Bună seara! Aș dori și eu un sfat.. de ceva timp simt zilnic niște mișcături în stomac care nu imi dau pace, aș vrea să menționez că sunt fată și am 19 ani și că nu am intreținut deloc relatii se*uale cu un baiat dar trebuie să recunosc, deși mi se pare puțin rușinos ca uneori mam masturbat.. Cred că am candidoză, deoarece, când urinez mă ustură organul se*ual, am și mâncărimi, am stări de oboseală și somnolență.. Credeți ca acele mișcări se datorează candidozei?.. Sau sunt din cauza greutății? am doar 53 de kg..Ar trebui să consult un medic ginecolog sau endocrinolog?.. Mie puțin frică de ce ar putea să imi spună că am.. Vă mulțumesc anticipat!

  1. - 22 Iun 2014 0:16

    Ai simptome de arsura la nivelul stomacului, diaree, balonare?
    Ai vreo scurgere genitala albicioasa branzoasa?

  2. - 22 Iun 2014 10:42

    Buna ziua! Nu simt arsuri la nivelul stomacului si nici diaree nu am defapt sunt constipata si balonare simt.. Scurgeri am avut, dar de cateva zile nu mai am.. Si nu am luat nici un fel de tratament, doar ca am renuntat la dulciuri si lactate..

  3. - 22 Iun 2014 10:58

    PS: Când am avut secreții erau mai mult lichide și albicioase.. Am și acnee pe față, am fost la dermatolog anul trecut și mi-a dat niște tratamente da nu mi-a trecut.. 

  4. - 22 Iun 2014 11:01

    In mod normal la mijlocul ciclului menstrual apare o secretie normala cu aspect de albus de ou, transparenta, fara miros. Daca reapar scrurgerile si sunt diferite de cea normala (fiziologica) atunci ar trebuie sa mergi la un ginecolog pentru un consult si investigatii de laborator.
    In ceea ce priveste constipatia iti recomand sa rezolvi aceasta problema cateva principii de alimentatie.
    Mesele trebuie să fie bogate în fibre pentru a creşte volumul scaunului şi a uşura stimularea motilităţii intestinale şi în lichide (1,5 –2l zilnic chiar mai mult în perioadele toride).  Alimente bogate în fibre: tărâţe de grâu, sămânţa de in, boabele de fasole, mazăre, soia, fulgi de ovăz, musli cu fructe, seminţe de floarea soarelui, mere, portocale. Trebuie sa ai o alimentatie bogata in fructe si legume.
    Nu conţin fibre: unt, ouă, peşte, carne, brânză, lapte, ulei, mezeluri, ceai, cafea.
    Pentru problemele de balonare poti sa folosesti preparate precum Meteospasmyl, Colospasmin, Espumisan insa daca urmezi un regim alimentar care sa previna constipatia atunci cu timpul o sa se rezolve disconfortul tau abdominal si nu vei mai avea nevoie de medicamente.

  5. - 22 Iun 2014 11:17

    Mă gândesc să mă duc săptămâna viitoare la un ginecolog deoarece mie frică să nu am ceva mai grav și să depistez prea târziu.. Vă mulțumesc pentru informații. Vă doresc o zi bună!

  6. - 22 Iun 2014 11:20

    Nu cred ca sunt motive de ingrijorare. Cu placere! Multa sanatate iti doresc si mergi fara grija la medic pentru un control ;)

  7. - 22 Iun 2014 11:38

    Multumesc si eu va doresc multă sănătate, ați reușit să mă calmați putin, deoarece am citit niște articole pe internet si eram puțin spereiată..Recunosc că mie puțin frică sa merg și în acelaș timp și rușine.. dar o să merg să fiu sigură că nu am nimic grav.. Am mai fost o dată la ginecolog pentru eco abdominal cerut de dermatolog și mi-a spus că am ovarele greu vizibile ceea ce nu a ajutat deloc dermatologul, am dat banii degeaba pe consultație..sper să nu fie așa și acuma.

  8. - 22 Iun 2014 11:50

    Inainte de eco abdominal trebuie luat un medicament care sa reduca balonarea altfel nu se pot vizualiza corect organele interne si mai ales ovarele care sunt situate mai profund. Este posibil ca tot din cauza constipatiei si a balonarii sa nu se poata vizualiza ovarele.

  9. - 22 Iun 2014 11:57

    Și doamna dermatolog mi-a spus că trebuia sa am vezica plină dar eu nu am stiu asta dinainte.. Voi lua ceva pentru balonare înainte sper sa nu întampin aceeasi problemă.