Pagina utilizatorului " Utilizator12 "

|

Pierdere in greutate si dismenoree severa

29 August, 2014   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Buna ziua! Anul trecut,am fost foarte stresata iar timp de 4 luni , atunci cand imi venea ciclul menstrual aveam dureri groaznice , pastila (nurofen) isi facea efectul dupa aproape doua ore si vomitam pana, chiar numai aveam ce. De atunci,a trecut un an si nu reusesc sa iau in greutate.Pofta de mancare nu prea am , si daca am .. Nu tine mult! Am luat tot felul de pastilute naturiste Polivitamine si altele pentru pofta de mancare,sa asociez ce mananc.. Dar nu reusesc. La inaltimea mea de 1.60 am 40 de kg. Cum ma pot ingrasa? Am uitat sa va spun ca acum , luna aceasta .. Mi s-a intamplat iar aceelasi lucru. Voma,stari de rau,dureri groaznice.. Ce se intampla?Astept un raspuns.Va multumesc!

  1. - 29 Aug 2014 9:45

    Ce varsta aveti? Folositi anticonceptionale? Ciclurile menstruale sunt regulate? Aveti si alte probleme de sanatate?