Pagina utilizatorului " Penelopa "

|

Prelungirea ciclului menstrual

5 July, 2016   categoria:
2 - Raspunsuri 2   Share   0  

Buna ziua,

In 20 iunie am luat o pastila Escapelle, pentru ca in timpul actului sexual s-a rupt prezervativul. A doua zi mi-a venit ciclul menstrual si am decis sa incep sa iau anticonceptionale (Reghividon) ca sa evit situatiile de acest gen.
Pentru ca aveam dureri in burta si nu ma simteam bine, am renuntat sa le mai iau, dupa a 5-a pastila. Astazi este deja a 9-a zi de ciclu menstrual, destul de abundent.

Trebuie sa mai iau ceva pentru a reveni la normal? (in medie ciclul menstrual dureaza 5-6 zile)

  1. - 6 Iul 2016 22:08

    Buna seara ,
    Am sa fw intrebarea dv medicului ginecolog .
    Cind am raspunsul il postez .

  2. - 7 Iul 2016 21:00

    Buna seara ,
    Dl. dr. Catalin Bosoanca , medic ginecolog ,va raspunde :
    Nu mai luati nimic pt deja sunteti dereglata
    Si escapelle si onparte din folia de contraceptive au asigurat acest lucru
    Asteptati menstra urmatoare sa reintrati in normal.