Pagina utilizatorului " Mihaela Zaharia "

|

menopauza

26 February, 2015   categoria:
1 - Raspunsuri 1   Share   0  

Buna ziua,
Cred ca am intrat la faza premenopauzei. Am fost la medical ginecolog si mi-a prescris duphaston din a 16a zi a ciclului menstrual timp de 3 luni. Ceea ce ma intereseaza este daca dau reactii adverse, am ajuns la a 6a pastila si am presiune in urechi, ameteli si brusc a crescut tensiunea arterial de la 13 cu 7 la 17 cu 9 timp de doua zile. Ma intereseaza daca pot pune aceasta tensiune pe seama pastilelor, pentru ca nu am avut problem pana acum.
Cu multumiri, Mihaela Zaharia

  1. - 26 Feb 2015 17:05

    Buna ziua,
    Printre efectele adverse ale acestui medicament nu se numara si cresterea tensiunii arteriale. Simptomele pe care le descrieti sunt caracteristice hipertensiunii arteriale (presiune in ureche si ameteli) si ar fi indicat sa consultati un medic cardiolog pentru a va recomanda un tratament corespunzator.