Pagina utilizatorului " LauraT "

- Cluj |

Reactii adverse dupa Escapelle

9 November, 2017   categoria:
0   Share   0  

Buna,

Pe data de 21 oct mi-a inceput menstruatia si a a oprit pe data de 25, iar pe 28 oct am avut un contact sexual protejat, dar s-a rupt prezervativul. Dupa aproximativ 1h am luat Escapelle. Dupa 5-6 zile am avut niste crampe, apoi o secretie rozulie urmata de sangerari, ca la menstruatie, timp de 2 zile. Pe prospect scrie ca aceasta ar fi o reactie adversa. Mentionez ca am folosit aceasta pastila si acum 5 luni jumatate si nu am avut nicio reactie adversa. Apoi peste vreo 3 luni, am mai luat doua pilule care se luau la 12 ore, nu mai stiu denumirea. Astazi s-au implinit 14 zile de cand am luat pilula si am facut un test de sarcina care a iesit negativ, dar acest lucru nu m-a linistit deloc. Menstruatia ar trebui sa imi apara in 6 zile in mod normal. Pilula deregleaza aparitia ciclului, adica sa ma astept sa intarzie sau nu? Va rog din suflet spuneti-mi daca atunci cand am luat pastila eram intr o perioada fertila sau nu. Mentionez ca ma dor tare sanii si simt o intepatura in sfarcul drept, lucru care nu mi s a mai intamplat. Spune-ti-mi va rog cand sa mai fac un test de sarcina eventual? Sunt extrem de stresata, va rog dati-mi un raspuns!
Multumesc anticipat!